1
Joh je ontmoet overal in Latijns Amerika andere reizigers die ook op zoek zijn naar maatjes. Je reist een paar dagen / weken met x en daarna met y. Van te voren met iemand afspreken?..en wat als die persoon je tegenvalt?? Koop een Lonely Planet of ander populair reishandboek en ga op pad, je ontmoet overal op busstations, populaire hotels uit je L.P. andere reizigers en je haakt aan…zorg dat je vrij bent je eigen weg te gaan! Ik heb 9 maanden gereisd van Guatemala tot Chili en 4 x s´avonds alleen gegeten…en dat gaat helemaal vanzelf! Een half jaar aan de 1 of andere Nederlander ´vastzitten´ …niet mijn idee! Je ontmoet zoveel leuke mensen op een dergelijke reis!
Succes en vooral: veel plezier!
ps Colombia is geweldig! Doen! Gaan!
Hallo Linda,
Ik heb plannen om eind 2009 voor 2 maanden naar chili te gaan. Misschien is het mogelijk om samen te reizen. Heb nog niks geboekt en ben qua tijd nog wel enigzins flexibel.
Ben een 38 jarige man.
Groet Erik
Hallo!
Leuk dat je reageert! Ik heb mijn reisplannen aardig vastliggen, en nu heb ik al een paar keer (tot mijn grote schande) moeten constateren dat ik Chili een beetje ga afraffelen…
Sorry, ik weet dat Chili meer waard is, maar het is even niet anders…
Dus ik vrees dat dat geen goede match gaat worden tussen ons!
Groetjes Linda