Als nieuw lid van dit forum zal ik me even netjes voorstellen. Ik ben Edwin, kom uit Haarlem en studeer HBO Media en Entertainment Management in Haarlem. Als bijna vierdejaars van deze opleiding ben ik op zoek naar een stage in de evenementenbranche van Singapore. Helaas kan ik nog niet zo veel over Singapore vinden op het forum maar ik kan me niet voorstellen dat er niets over staat dus ik ga nog even verder spitten. Mocht iemand tips voor me hebben dan hoor ik het graag natuurlijk.
Ik heb in het verleden al zeer veel gereisd met mijn ouders maar doordat dit erg lang is geleden (15 jaar ongeveer) wil ik weer opnieuw gaan reizen, nu op eigen initiatief. Ik heb in Indonesie en in Canada gewoond, en heb verder Australie, Japan, Amerika, en verschillende Europese landen gezien. Nogmaals, dit is lang geleden. Singapore ben ik ook eerder geweest en daarom is de keuze hierop gevallen voor een stage!
Als mijn stage wat concreter is dan zoek ik misschien wel een reismaatje!
Welkom op wereldwijzer Edwin!
Nou als ik je berichtje lees,heb je al aardig wat landen bezocht,en geen van de minste zoals Indonesie en Canada.
Nu ik zag dat je interesse uitgaat naar Singapore Edwin,wel dit land staat spijtig genoeg niet in een landenforum hier op wwz.
Maar geen nood,je kan altijd een berichtje plaatsen in het Azieforum zie link:hier aanklikken weet zeker dat je antwoord krijgt op al je vragen.
suc6 nog met je voorbereidingen en laat ons nadien iets weten hoe je stage in Singapore is verlopen! Om je in stemming te brengen een foto hieronder van Singapore!
groet:georgessiam.
Om even een update te geven. Ik ben inmiddels in onderhandeling met een evenementenbureau in Singapore. Zij zijn het contract aan het doornemen en ik ben bezig met een goedkeuring vanuit school. Dat zou kunnen betekenen dat ik over twee of drie weken daar aan de slag kan!
@georgessiam: Mooie foto, ik krijg er zo nog meer zin in