Ecuador

Hallo,

Ik heb plannen om volgend jaar voor ongeveer 2 maanden naar Ecuador te gaan om vrijwilligerswerk te doen en eventueel een cursus Spaans te volgen. Tijdens deze twee maanden zou ik graag in een christelijk gastgezin willen verblijven.
Wie heeft ervaringen met christelijke gastgezinnen en/of christelijk vrijwilligerswerk in Ecuador? Of wie heeft er tips?

Groetjes,
Amiga

Originally posted by Amiga@04-05-2004, 17:48:32
** Hallo,

Ik heb plannen om volgend jaar voor ongeveer 2 maanden naar Ecuador te gaan om vrijwilligerswerk te doen en eventueel een cursus Spaans te volgen. Tijdens deze twee maanden zou ik graag in een christelijk gastgezin willen verblijven.
Wie heeft ervaringen met christelijke gastgezinnen en/of christelijk vrijwilligerswerk in Ecuador? Of wie heeft er tips?

Groetjes,
Amiga **

hoihoi! Ik zie dat je op zoek was/bent naar een verblijf in een christelijk gastgezin. Ik vroeg me af ofdat dat al gelukt is? Ik ben namelijk óok christelijk en wil graag ook een tijdje vrijwilligerswerk doen. Ik ben net als jij op zoek naar een christelijk gastgezin o.i.d.

Hallo Amiga,

Ik was 3 jaar geleden in Ecuador, waar ik een spaanse curses heb gevolgd, die eventuele school hebben altijd contacten met dergelijke gezinnen naar jouw keuze, een goed school in Quito heet Galapagos, zoek maar eens op het internet, zijn heel vriendelijk en behulpzaam ik heb namelijk 2 maanden daar op school gezeten

groetjes maurice