Heeft iemand ervaring met Echo Homestay in het Harau Vallei?Abdi Homestay zit al vol.
Echo Homestay heeft verschillend kamers van chique tot eenvoudig. Prachtige ligging. Vriendelijke bediening. Zou het uitproberen
wij zijn bij de buren geweest, Abdi Homestay zeer ontspannen en prachtige omgeving en uitmuntende begeleiding van het personeel
gezien het beperkt aantal reacties zijn er niet zoveel mensen die die kant op gaan, ik ben daar toen in de omgeving ook geen touristen tegengekomen. Echo staat in de LP wel positief vermeld. Ook de reacties die ik destijds in mijn zoektocht tegenkwam waren positief.
De omgeving is zeker de moeite waard erg mooie vallei.
Abdi homestay (voorheen Iqbal guesthouse) is eenvoudiger, maar de eigenaar is zeer gastvrij, de ligging is geweldig en het eten goed. Leuke eenvoudige bungalows
Hoe hebben jullie Abdi Homestay gecontacteerd? Ik krijg geen reactie op mijn mail en bericht via facebook maar zou toch graag zeker willen zijn dat er plaats is, voordat ik naar daar ga…
Ik heb destijds via dit mailadres contact gehad [EMAIL=“ikbal_harau%40yahoo.com”]ikbal_harau@yahoo.com
Ik heb een paar uur gewandeld in Harau kloof en geluncht bij Echo’s homestay. Zag er in elk geval prachtig uit en aardige mensen.