Easter Island

Hoe lang heb je ongeveer nodig om Paaseiland te ‘‘ontdekken’’?

Ben zelf 5 dagen geweest. Dat is voldoende tijd. Dan heb je ook nog een dagje om te relaxen. Het is een geweldig eiland. Ik raad iedereen aan om er heen te gaan. Voor het kopen van een ticket raad ik je aan om dit in Chili zelf te doen en dan bijvoorbeeld 2 maanden van te voren. Dan kun je mooie tarieven krijgen. Mijn retourticket kostte slechts 230 euro.

Niet iedereen zit maandenlang in Chili en/of Zuid-Amerika om dit ticket 2 maanden van te voren te bestellen.
als je er graag naar toe wilt dan zijn kosten van ondergeschikt belang, als je er toch in de buurt zit dan kun je dit ticket van te voren bestellen.
Ik neem aan dat internet ook een optie is om je ticket naar Paaseiland te regelen of niet?

Frank

Ja je kan het inderdaad ook per internet regelen. Dat is een optie als je niet in Chili zelf bent natuurlijk. Ik wil alleen maar zeggen dat je het niet via een reisbureau hier in NL moet regelen omdat dat een stuk duurder kan zijn. Heb ik namelijk ook naar gekeken en het verschil is aanzienlijk.

Ok, bedankt. Het is altijd goed om te vergelijken en als je toch vergelijkt met internet en lokaal iets kopen en in Nederland een ticket bestellen dan valt het reisbureau in Nederland toch wel vaak af, bij mij zeker!

Frank

Hallo,
Wij zijn afgelopen mei naar Paaseiland geweest en hebben ons vliegticket +/- 2 maanden vooraf via internet geboekt, bij vliegtuigmaatschappij LAN.
Geen enkel probleem. Wij zijn slechts 3,5 dag op Paaseiland geweest maar hadden er makkelijk nog een paar dagen langer kunnen blijven, ik vind het een geweldig eiland. :tongue:
In ieder geval veel plezier toegewenst! En mocht je het leuk vinden, op onze site staan wat foto’s van Paaseiland
http://www.2discover.net
groetjes Petra
[URL=“http://www.2discover.net”]

Vorig jaar zijn we in maart naar Paaseiland geweest.
De prijzen zijn redelijk duur omdat er slechts 1 maatschappij (LAN Chili) rechten heeft om naar daar te vliegen.

Voor mensen die een round the world ticket hebben bij one world kan je paaseiland in je ticket opnemen.

Paar tips:

• Huur een auto voor min 1 dag en ga 's morgens vroeg, bij zonsopgang, naar de groeve. Je zal er nog alleen zijn en dit maakt het nog indrukwekkender.

• Probeer in januari/februari te gaan. Dan zijn er feesten in Paaseiland. Naar het schijnt echt de moeite. De juiste datums moet je maar eens opzoeken.

P.S: dit is een van de enigste plaatsen die ik tot nu toe gezien heb waar water duurder was dan benzine.

Vraagje; ik wil via peru naar paas eiland. Kan ik dit beter in peru regelen ? Heeft iemand daar ervaring mee ?

Ter aanvulling ik wil in peru nl delen vh inca rijk bezoeken. Ik heb dus geen plannen in chili.

Je zult hoe dan ook moeten vliegen via Santiago (zijn voor zover ik weet nog geen andere rechtstreekse vluchten) dus je kan gewoon al een ticket regelen toch?