Ik had altijd gedoe met e-mailen in het buitenland.
Na veel vragen en op internet kijken, ben ik op een site gestoten die al dit gedoe als sneeuw voor de zon doet verdwijnen.
Deze site is, www.travelsmtp.com Het werkt!!!
Ernest
Ik had altijd gedoe met e-mailen in het buitenland.
Na veel vragen en op internet kijken, ben ik op een site gestoten die al dit gedoe als sneeuw voor de zon doet verdwijnen.
Deze site is, www.travelsmtp.com Het werkt!!!
Ernest
Volledig overgeprijsd!
Stukje hosting en een domeinnaam kan best wat minder kosten. Met een kleine provider is het dan geen probleem om te vragen om een alternatieve port voor SMTP te openen. Even instellen in Outlook en klaar. Zo doe ik het al jaren.
Als je nou eens alleen die SMTP-dienst aan zou bieden. Alleen dus registreren (zodat niet iedereen er gebruik van kan maken), mensen behouden hun oude emailadres en gebruiken jou alleen voor de SMTP. Geen schijfruimte nodig dus, alleen trafic en gebruikersnaamauthenticatie. Voor een euro per jaar al te realiseren.
Beste Jurjenb,
Dit is wat ik bedoel, ik stel eenmaal deze smtp server in en ik hoef nooit meer een wachtwoord te vragen en welke provider ik moet instellen waar ik ook ben.
Ik hoef dus nooit meer de verzendgegevens te vragen (als ik die al krijg) en ik kan dit ook gewoon gebruiken op mijn laptop, als ik weer thuis ben
Ernest
Maar waarom zo duur dan?
Voor minder dan 16,50 heb ik een eigen domeinnaam (.nl/.be/.com) met webruimte (200MB), oneindige emailaccounts en 5x meer traffic per jaar. En bij jou heb ik dan alleen nog maar een SMTP-adres.
De 6GB per jaar komt aardig in de buurt, maar voor dat bedrag kan ik een webhosting krijgen waar ik een mega-internetwinkel vanaf kan laten draaien.
Omdat ie anders z’n nieuwe Porsche niet af kan betalen vermoed ik zo…