Sinds een week is onze nieuwe website online!
Deze website is voor mensen die graag op Koh Tao willen komen leren duiken.
Wij richten ons op nederlandse reizigers die lekker ontspannen willen leren duiken in hun eigen taal.
Kijk voor meer info even op de volgende website: www.duikeninthailand.info en laat ons weten wat je van de site vind!
Hoe is het ermee?
Jullie zijn intussen zeker jullie rugzak alweer aan het inpakken voor jullie tussenstop in Nederland?
Ik ben al een tijdje lid van dit forum maar ik kom hier niet zo vaak.
Nu onze site online is dacht ik laat ik hier eens een berichtje plaatsen zodat de reizigers en forumleden onze website kunnen bezoeken.
We zijn trouwens vorige week verhuisd! We hebben nu een groot huis met keuken met gasfornhuis en oven dus als jullei langskomen binnenkort dan kunnen we lekker zuurkool met spekjes maken! Wel zelfs even de zuurkool en de spekjes meenemen:unibrow:
hahaha ja maar niet zo lekker als in Nederland. Wij zullen kijken wat we kunnen doen met zuurkool en spek. We zullen zeker rookworst en lekker salami gaan meenenem.
Verder nog wensen?
We zijn nog niet aan het inpakken hoor we mogen nog in Nederland blijven tot 12 september lekker hoor.
Kroket en Kibbeling heb ik al gegeten.
hahaha ja lekker hoor. Ik kan jullie nu gek maken. Maar we nemen zeker etenswaren mee uit Nederland hoor komt helemaal goed. Heb je nog wensen voor iets speciaals??
Kip met rijst is ook erg lekker hoor hahahaha.
Maandag naar consulaat in Amsterdam visum voor Thailand regelen.