Druivenplukkers gezocht

Wij zijn een Nederlands stel en hebben een wijnboerderij in Zuid-Frankrijk vlakbij Avignon. We zijn nog opzoek naar enthousiaste en gemotiveerde druivenplukkers. We zoeken mensen tussen de 20 en 30 jaar. De oogst is vanaf half september tot begin oktober. Voor meer info kijk dan op onze website www.marottevins.com

INMIDDELS HEBBEN WIJ VOLDOENDE PLUKKERS MAAR WIJ ZIJN NOG OPZOEK NAAR EEN **AU PAIR **OM ONS TE HELPEN OM ONS GEZINNETJE DRAAIENDE TE HOUDEN!

Hallo goedendag ik heb een vraag is het werk alleen vanaf half sep t/m begin okt. daar ik nu eigenlijk al een soortgelijke job zoek heeft u misschien nog andere adressen bij uw collega boeren?
Want ik begin 1sep weer met school.
Ik zou graag van u horen.

Bij voorbaat dank, Curtiss bernadina

Beste Curtiss,
Wat zou dat een geweldig idee zijn dat je de druivenoogst kon plannen.
Het is helaas niet zo dat we een seizoen kunnen verkorten.
Ik moet je dus helaas teleurstellen. Er zijn zeker geen collega’s die in augustus al plukkers nodig hebben. Sukses met verderzoeken.
Elvira van Dijkman, Domaine de Marotte.

INMIDDELS HEBBEN WIJ VOLDOENDE PLUKKERS MAAR WIJ ZIJN NOG WEL OPZOEK NAAR EEN AU PAIR OM ONS TE HELPEN OM ONS GEZINNETJE DRAAIENDE TE HOUDEN!

Zijn jullie nog op zoek naar een au-pair? Zo ja…kunt u mij dan mailen?

groetjes, Thirsa

Als jullie nog een au pair zoeken voor September, mag u altijd mailen naar [EMAIL=“hannedemey@hotmail.com”]hannedemey@hotmail.com. Ik heb ervaring als monitrice, dus weet hoe met kinderen om te gaan.

Hanne