hey, ik ga over een tijdje naar hotel dream beach in sharm el sheik,Kent iemand dit hotel ?Hoe is het daar,
thkx
groetjes
Hoi Dia,
Ik ben al enkele jaren woonachtig in Sharm el Sheikh en ken het hotel heel goed aangezien al mijn Belgische vrienden daar met vakantie gaan.
Het hotel is gelegen in Ras Um Sid in Hadaba en je bent met de taxi snel in Old Sharm, Naama Bay en het is ongeveer een 15 minuten van de luchthaven, het ligt een beetje centraal maar toch ook rustig.
Het hotel op zich is niet de “grand luxe”, maar de kamers zijn proper, de mensen zijn er vriendelijk en het eten is er lekker, nu weet ik natuurlijk niet wat jij van een vakantie verwacht en wat je gewend bent, iedereen heeft een andere smaak, maar voor mij is het een uitstekend gezellig hotel.
Het enige nadeel is een beetje dat het strand gelegen is op een clif dus je kan er niet inwandelen zoals wij dat bij ons gewend zijn, maar het is er prachtig om te snorkelen en met dat briesje dat er altijd is, word het vast en zeker genieten :zon02::zon02::zon02:
Voor de rest zijn er wat shops, een kapper, een apotheek…
Mocht je nog meer vragen hebben laat maar komen en ik wens je alvast heel veel plezier.
Hey leeuwtje
bedankt voor je antwoord, wat ik verwacht van mijn vakantie hangt van plaats tot plaats af.In Egypte wil ik kunnen snorkelen en dit jaar hoop ik te duiken en ik wil liever niet te ver uit de richting zitten.Van het rotsplateau was ik op de hoogte en ach dat is ook weer eens iets anders.
En ik ga in de belgische schoolvakantie namelijk allerheiligen verlof, (moet wel want kinderen gaan mee) want ja ook wij zijn Belgen .Als mijn landgenoten tevreden waren zal ik dat vast ook zijn.
Ben al in sharm geweest maar zat toen aan Nabq Bay en daar had je een zand strand.:zon02:
Alleen was alles ver uit de richting.Wel lekker gesnorkeld:zon:
Hoi Dia,
Aan snorkelen en duiken geen gebrek hoor alleen weet ik niet of het water dan nog zo heerlijk als nu gaat zijn. Ik zelf zwem vanaf oktober alleen nog maar indoor waar het lekker verwarmt is. Ja zulle ben hier al goed verwent door de zon, zo erg zelfs dat ik het in België pas na 3 weken wat warm begin te krijgen!
Ik ben er zeker van dat jullie een geweldige tijd gaan hebben en mocht er iets zijn of mocht je iets nodig hebben, geef maar een seintje (ken de GM van het hotel goed).
Tot horens en wie weet tot gauw xxxxx
hey leeuwtje,
Ja hoor eind oktober is het water nog heerlijk warm ma een hele zomer opgewarmt te zijn (voor ons toch) maar wij zijn dan ook niet verwend door de zon hier in Belgie!en deze zomer vooral niet!!!
Wat ik vragen wou heb jij mischien een zaak in sharm anders komen we vast eens kijken.:so:
groetjes dia
Hoi Dia,
Inderdaad voor jou zal het water nog aangenaam zijn.
Wij hebben een kantoor in Nabq Bay - Naama Bay en London en wij zijn een vastgoed bedrijf, kijk maar eens onder
http://www.ssqrealestate.com website heb ik zelf ontwikkeld, niet knap gedaan??
Tot gauw
xxxx
hoi,
Echt heel leuk allen die prijsaanduidingen LE hoe moet ik die bekijken.
Mijn man en ik zijn op zoek naar een huisje of appartement liefs Tunesie naar Egypte ligt ons ook nog.
Dus wie weet brengen we je nog een bezoekje:zon02:
Hoi Dia,
Dank jewel!!!
Je kan de prijzen omrekenen via currency converter die vind je terug onder ieder apartement in rood, heel makkellijk.
Zo tof zijn mocht je binnen springen, je bent altijd welkom!
Da da da
xxxxxxxxx
Geweldig hotel! Ben er nu 2x geweest, wil er heel graag nog eens heen!
Genoeg te doen, vriendelijk personeel, mooi zwembad, nette kamers en lekker eten. Eten op den duur wel een beetje eentonig, maar dat is op heel veel resorts…
Ben wel benieuwd naar andere verhalen over dit hotel!