Draag bij aan ons afstudeeronderzoek

Geachte meneer/mevrouw,

zou u ons willen helpen met afstuderen door een vragenlijst in te vullen? Dit duurt ongeveer 15 minuten. U kunt er een VVV cadeaubon van 20 euro mee winnen. **U voldoet aan onze doelgroep als u: **de Nederlandse nationaliteit heeft en het afgelopen half jaar een bezoek gebracht aan een 3, 4 of 5 sterren hotel in het buitenland voor welke reden dan ook (werk, vakantie). Wij vragen u de vragen te beantwoorden met uw meest recente verblijf in het achterhoofd.

Deze vragenlijst is u toegestuurd door Gertjan Giesen en Luc Partouns in het kader van onze afstudeerscriptie aan de Radboud Universiteit.

U mag mensen ook op deze vragenlijst attenderen, graag zelfs! Alvast hartelijk bedankt voor uw medewerking!

Gertjan Giesen en Luc Partouns.

Kopieer de onderstaande link naar de adresbalk in uw internet scherm om met de vragenlijst te beginnen:

http://fmru.qualtrics.com/SE/?SID=SV_eaZwqgp2QrLK4ra

Dag Luc en Gertjan,

Ik heb de vragenlijst ingevuld. Er was geen mogelijkheid om een en ander toe te lichten of te nuanceren, dus hierbij: het 5-sterren hotel in Jeruzalem dat ik voor mijn werk bezocht was prima in orde, het ontbrak me aan niets. Het hotel had echter geen sfeer. Het was niet gezellig, de interactie met het personeel niet warm of persoonlijk.
Het 3-sterren hotel in Tel Aviv dat ik vlak daarna privé bezocht daarentegen, was aanzienlijk kleiner en persoonlijker van aard. Personeel deed echt moeite voor de gasten, en was bijzonder hartelijk. Ook daar ontbrak het me aan niets, al had ik daar geen gadgets zoals radio en telefoon in de badkamer (die ik ook zeker niet nodig heb).

Dit is de reden dat ik hotel 1 ondanks de prima ervaring die ik er had nooit zou aanraden aan anderen. Daarbij vind ik het ook belachelijk duur: ik was er uit eigen beweging niet heen gegaan, en ik zou er ook niet teruggaan, omdat de service en sfeer in het tweede, goedkopere hotel vele malen beter was.

Zo. :slight_smile:

Succes met jullie afstudeeronderzoek!

M

Hoi Melanthe,

Allereerst bedankt voor het invullen! Ook bedankt voor je toelichting. Dit is heel herkenbaar. Sommige mensen waarderen meer de faciliteiten die het hotel hen biedt, maar veel mensen via de interactie met het personeel even, zo niet belangrijker. Het eerste contact met het personeel is vaak allesbepalend.

Mocht je meer mensen kennen die open staan voor het invullen van onze vragenlijst laat het hen dan weten door ze te wijzen op het onderzoek. Het helpt ons enorm.

Nogmaals bedankt,

Groetjes Gertjan