Docent Engels gezocht in Gaziantep, Turkije

Voor onze International Language School in Gaziantep zoeken wij een docent Engels, die voor minimaal drie maanden op vrijwillige basis wil lesgeven. Je tickets worden vergoed, er is een mooi en ruim appartement kosteloos beschikbaar voor je en je ontvangt een onkostenvergoeding, zodat je vrijwel kostenneutraal kunt verblijven.
Voor meer informatie kijk op onze website www.ils-gaziantep.com of mail mij!
Groet, Gezina Derks

Hallo Gezina,

Ik neem aan docent Turks - Engels?

Groet,
Dave

Hallo Dave,

Klopt, de moedertaal van de studenten is Turks. Het is voor een buitenlandse docent echter niet noodzakelijk Turks te kunnen spreken. De studenten krijgen meestal eerst een basiscursus Engels voordat ze les krijgen van een buitenlandse docent. Van de docenten die tot nu toe zijn geweest sprak er maar één een beetje Turks. De projectleider spreekt zowel Turks, Engels als Nederlands, dus hij kan indien nodig ook als tolk optreden.

Groet,
Gezina

hey

ik ben zelf van gaziantep mijn moedertaal turks natuurlijk hoewel mijn engels even goed is. heb wel geen diploma .
dit zal niet voldoende zijn vrees ik ? maar ik zou erg geintreseerd zijn.

GROETJES SEHER

Merhaba Seher,

Ik had gereageerd om jouw vraag, maar zie mijn reactie hier niet staan, dus doe ik het nog maar een keer :-).

Natuurlijk gaat onze voorkeur uit naar gediplomeerde docenten, maar als je het Engels goed beheerst (spreken en schrijven) en als je ook in staat bent je kennis over te dragen d.m.v. lessen of conversatie, zou het misschien wel iets voor je kunnen zijn.
Als je geïnteresseerd bent, kun je me ook rechtstreeks mailen: [EMAIL=“rderks77@freeler.nl”]rderks77@freeler.nl.

groet, Gezina

kjhkihk

WAARSCHUWING WARNING
Googelt u nog eens op “ILS Gaziantep” voordat u op deze advertentie ingaat!!
Please first google on “ILS Gaziantep” before you even consider getting involved!!!