Kijk op www.world-animals.org voor meer informatie wij zoeken afgestudeerde dierenartsen of vrijwillige ongeschoolde en geschoolde dierenverzorgers.
Hoi,
Lijkt me erg leuk en ben opzoek naar een nieuwe uitdaging ik ben inmiddels een jaar weg en op pad en zit nu in italie maar wil graag verder. Hebben jullie wat meer info enzo , kom graag naar jullie toe als ongeschoold verzorger.
groetjes tjerk
Beste Tjerk,
Ik ga overleggen met PFA AGRA Kijk in elk geval op deze link voor meer info zodat je een beeld krijgt. Je ziet er 2 docu’s dus dan wordt het duidelijker. http://www.world-animals.org/nl-nieuws.php.
Bij PFA Agra hebben heel hard iemand nodig die kan laten zien aan de lokale werkers hoe je liefdevol omgaat met dieren en hygiene. Het is belangrijker dat je daar inzicht in hebt als dat je scholing hebt gehad. Ook fijn als je voor langere tijd kunt blijven. Het gaat vooral om de dieren en of je liefde voor ze hebt en de handen uit de mouwen kan steken. Laat na het bestuderen van de nieuwspagina maar weten of je echt gemotiveerd bent. Je kunt beter mailen op [EMAIL=“info@world-animals.org”]info@world-animals.org
Tot horens
Fijne kerstdagen en jaarwisseling.
Carolien