Deze winter naar Thailand - Wie gaat er mee?

Deze winter (ik reken ruim: okt 13 – maa 14 :slight_smile: ) wil ik naar Thailand (en eventueel Maleisië). Maakt niet uit wanneer in die periode! Ik denk aan: paar dagen Olifantenpark (check: Elephants World, ze vangen mishandelde olifantjes op. Volgens mij wordt het gerund door een Nederlandse vrouw), mooie eilanden (bijvoorbeeld: de Similan eilanden of de Andaman eilanden). Ideeën zijn natuurlijk welkom! Als we maar in de chillmodus zitten, wat willen zien (natuur, tempel, onverwachtse leuke dingen om het hoekje), kunnen lachen en luieren op de strandjes. Vanwege mijn werk kan ik niet langer dan 4,5 week weg. Helaassss…
Wie wil er ook? Kan niet wachten!! (op Thailand en jullie reacties :-))

Hoi,

Ook ik wil van de winter (nov. 2013) Thailand in. Ik kan ook helaas maar 4 weken. Ik heb zelf nog geen concrete plannen, leuk om jou plannen te horen! Hoe oud ben je eigenlijk?

Groetjes Anna

1 like

Bedankt voor je berichtje! Leuk! Ik zal je een pm sturen nog met verdere info :slight_smile:

Hoi, ik ben ook van plan om in november 2013 te gaan reizen in Thailand. Heb iid ook nog geen concrete plannen. Hebben jullie al verder plannen gemaakt? Lijkt me leuk om van jullie te horen.