Delete berichten ivb:peiling:Welk museum heb je al bezocht in Thailand?

leuk je plaatst een post waarin opmerkt dat de titel vd enquete niet goed is uit vriendelijkheid wat krijg je als als bedankje dat je post maar helemaal wordt verwijderd zonder zelfs een prive berichtje van het hoe en waarom.

ik had ook gezegd dat ik persoonlijk er wel erg veel enquetes worden geplaatst mag dit niet?

Fleur zou je aan mij kunnen uitleggen waarom mijn bericht verwijderd is?

Toevallig lees ik dit nu, maar zo’n vraag kun je het beste stellen in de Helpdesk, dan zien we 'm altijd. We kunnen niet alle topics continu doorspitten of er ergens nog vragen zijn :wink:

Ik heb 'm in ieder geval niet verwijderd, dus je kunt het beste even contact opnemen met het Thailand Team.

Ik had gisteren een reactie geplaatst op je vraag en die is ook verwijderd.In iedergeval moest ik een berichtje verwijderd hebben dan had ik je zeker een pmtje gestuurd Baco!! Zo werk ik altijd.
Heb alleen aanpassingen gedaan aan de postings,nadien zag ik dat de berichten waren deleted!
Dus ik schuif de bal door naar wwz!
Vond het raar toen ik gisteren na mijn bericht te hebben geplaats,een melding kreeg dat de pagina niet meer bestond!!
Misschien een technische fout,Fleur? dat we gelijktijdig een paar veranderingen aan toevoegde?

Ik heb ook geen berichten verwijderd, want was de afgelopen dagen niet online… Wel vreemd…dan verdwijnen berichten dus schijnbaar vanzelf…

Ben het wel met baco eens… Georges plaatst al voldoende enquetes.

Gewoonlijk als we een bericht verwijderen,dan zie we dat!(bericht verwijderd,met eventuele inhoud waarom het bericht is verwijderd) Nu geen enkel spoor te bekennen van de delete berichten!!
Wat denk jij daarover Dave?

Ik heb je gisteren een pmtje gestuurd om te reageren op de vraag van Baco!!

Nadeel van de helpdesk is echter dat andere mensen met hetzelfde probleem niet kunnen reageren

Vandaag las ik inderdaad een berichtje van je “kan je ff reageren topic welk museum heb je al bezocht in Thailand.”. Ik dacht trouwens dat je wilde weten of ik zelf een museum in Thailand had bezocht :wink: Je mailde me daarvoor trouwens nog dat je de peiling had aangepast; heb je toen niet misschien per ongeluk baco’s post verwijderd?

Toen ik antwoorde op het berichtje van Baco:Klein foutje van Fleur,heb de topic al aangepast,kreeg ik de melding dat deze pagina niet meer bestond en ineens was mijn bericht foetsi!
Denk misschien een technisch mankement?Maar ikzelf heb geen berichten verwijderd!:wink:

@Fleur: het Thailandforum ziet geen sporen terug van een ‘soft-delete’, dus zij kunnen het zelf niet hebben gedaan (ze hebben geen rechten voor ‘hard-delete’).

Ik heb zelf ook niet aan de berichten gezeten en ik gebruik de hard-delete overigens nooit. Iemand anders op de redactie die heeft gemodereerd?

Naast wij op de redactie kan alleen dacht ik Carolina nog hard-deleten, maar het lijkt me erg sterk dat zij dat heeft gedaan. Blijkbaar is er toch technisch iets mis gegaan, getuige de opmerking van georges “kreeg ik de melding dat deze pagina niet meer bestond en ineens was mijn bericht foetsi”. We hebben geen meldingen van de hosting provider gekregen dat er iets zou zijn gebeurd (aannemende dat ze ons erover berichten). Vreemd.