De Kleine Olifant

Geboren en getogen in de lage Nederlanden heb ik ruim 10 jaar geleden gekozen om in Thailand te gaan wonen en werken. En ik woon er nog steeds met veel plezier. Ondertussen heb ik natuurlijk ook een Thaise nickname gekregen “Chang Noi” of wel de Kleine Olifant.

En ik ben nog steeds razend enthousiast over het reizen in Zuid Oost Azie, en zowel prive als voor werk reis ik nog steeds veel in Thailand, maar ook in Laos en Cambodia. En helaas in veel mindere mate in Vietnam en China.

Om het reizen verder dan de hoogte punten (of in Thailand verder dan de glimlach) te promoten ben ik een web-blog begonnen genaamd “In de voetsporen van de Kleine Olifant” maar dan wel vanwege het internationale thema dus in het engels “Walking in the footsteps of Chang Noi”.

Hierin probeer ik reviews te geven van hotels, restaurants en bijzondere plekken waar ik kom. Ook probeer ik wat achtergrond informatie te geven van het leven en de cultuur hier. Natuurlijk heb ik ook een lijste van andere leuke web-sites gemaakt. Waaronder mijn eigen foto-gallerie op Picasa. En voor de Google Earth fans heb ik ook een Google Map gemaakt met POI’s van alle hotels, restaurants en bijzondere plekken.

Zie http://www.changnoi1.blogspot.com

Mochten er mensen zijn die wat meer informatie willen over reizen in Thailand (of Laos en Cambodia) of over het leven in Thailand stuur dan even een meeltje naar mij op ChangNoi1 at Gmail.com

Chang Noi

Hallo Chang Noi, welkom op Wereldwijzer!

Wat mooi dat je nog steeds enthousiast bent over Thailand. Je hebt vast op deze site het Thailand Forum al ontdekt waar je anderen tips kunt geven. Veel plezier met het promoten.

Groetjes, Leontien