De hele gezin

Even voorstellen,
Hoi ik ben kerstin, een vrouw van bijna 40 jaar. Getrouwd en mama van een prachtzoon van zeven jaar. Samen met mijn man zijn we twaalf jaar geleden van Duitsland naar Nederland verhuist. Inmiddels hebben we de kleine… En huis een baan enz. Ons droom was het ooit om rond de vijf jaar naar een ander land te verhuizen. Nou als je dit een keer mee gemaakt heb weet je wat je te wachten staat. Maar toch zoeken we nog het onbekende.

Alleen weten we nu even niet hoe. Door een paar stevige tegenslagen de laatste jaren hebben we geen tijd gehad om onze droom verder te verwerkelijken, nog om ueberhaupt een reis kunnen maken. Maar juist dat zoeken we.

Het liefst zouden we een wereldreis maken of gewoonweg vertrekken, naar vrienden in Afrika bv. Maar ja… Daar heb je zoonlief.

Met kinderen!

Weet iemand hoe het zit met bv. Het goetheinstituut of andere scholen waar kinderen bv. via internet kunnen leren?

En wat is nou echt een goede tip om met minderden zo een reis of vertrek te maken?
Groetjes kerstin

Hoi Kerstin,
Welkom op werelwijzer,
Nu wat betreft je vraag over het goetheinstituut,kan ik je helaas niet bij helpen,maar ik kan je wel een link geven waar je met je vragen eventueel een antwoord kunt vinden.zie link:http://www.obsdeoversteek.nl/groepspagina’s/groep8/keuzekrant-VO%20Boor.pdf
Voor vragen over wereldreis maken kan je bij ons op het forum een berichtje plaatsen in het wereldreisforum.zie link:Overzicht online netwerk van Wereldwijzer Reizigers Netwerk - Wereldwijzer Reiscafé - Wereldwijzer Reizigers Netwerk
Nog veel suc6 in al wat je nog gaat doen in de toekomst.
groet:georgessiam.:chin: