We gaan niet alle monsters ter wereld opsnorren hé…we zoeken het in Europa.
Meer zeg ik voorlopig niet.
Gokje:
- Wat is de naam van dit monster? Monster of Chany
- Welke zijn de verschillende vormen waaronder het zich kan manifesteren? Slang of vis
- Waar leeft deze tegenhanger? Het meer van Chany in Novosibirsk
- Op welke tastbare wijze (hoe) heeft het zich al gemanifesteerd. ?
- neen
- o.a. slang: ok
o.a. vis: niet echt correct - neen
- ?
Nog een gok:
- Wat is de naam van dit monster? Lagarfljótsormurinn
- Welke zijn de verschillende vormen waaronder het zich kan manifesteren? Slang of draak
- Waar leeft deze tegenhanger? Meer Lögurinn/Lagarfljót IJsland
- Op welke tastbare wijze (hoe) heeft het zich al gemanifesteerd. Als een reusachtige worm?
- neen
- draak: neen
slang: ja (heb ik al geantwoord met ok, zie post #1083) - neen
- ?
Hoi,
Het is hier zo stilletjes… alle waters nog niet doorzwommen?
Helpt deze hint? :
de naam vh monster en de naam vd plek waar het leeft hebben elk evenveel letters vh alfabet in hun naam
en
de naam vh monster en de naam vd plek waar het leeft zijn bijna identiek, slechts één letter in hun naam is verschillend aan de andere naam.
Wie vindt en komt ermee uit de diepte van …
De hint #1086 te vaag?
Hier dan een meer richtinggevende hint:
De naam vh monster is tevens een Keltische meisjesnaam waarvan de betekenis vd naam is: “de zon omhelzend”.
Het begint met een M. Ik weet de rest wel, maar wil geen nieuwe vraag bedenken
@Kingfishererik: …als je alle ontbrekende elementen vd vraag juist beantwoordt en het punt scoort, zal ik dan nogmaals een nieuwe vraag proberen te plaatsen in jouw plaats? (euh…'k neem er wel geen abonnement op hé !)
- Wat is de naam van dit monster? Morag
- Welke zijn de verschillende vormen waaronder het zich kan manifesteren? Slang of zeemeermin
- Waar leeft deze tegenhanger? Loch Morar
- Op welke tastbare wijze (hoe) heeft het zich al gemanifesteerd. Geen, het monster bestaat alleen in de mythes.
Als het allemaal klopt zal ik toch eerst zelf nadenken, anders wordt het een soort 2 Voor 12 met jou als Astrid Joosten :)
lol2lol2
@Kingfishererik: Je mag al beginnen nadenken want het is zeker voor jou 2 voor 12 want net nog geen puntje gescoord met het 4)de deel vd vraag:D: het monster heeft zich nl. in de jaren 1960 wel gemanifesteerd: hoe of wat deed het? (=zelfverzekerde Astrid Joosten kent dit feitlol2lol2)
-
- en 3) vd vraag zijn juist. (Het monster zou ook nog onder een derde vorm verschijnen: als een begeerlijke jonge vrouw, maar slang en zeemeermin of meermin zijn voldoende).
@Kingfishererik: hoe of wat deed het monster toen het zich manifesteerde?
Ik zal een handje helpen: het deed iets met zijn staartlol2 lol2!
@Kingfishererik en … ?
De ultieme hint:
Het manifesteerde zich in de jaren 1960 door met grote kracht met zijn staart ergens tegenaan te slaan.
Tegen wat?
Sorry, maar ik ben niet continu online
On 16 Aug 1969, Morag accidentally (it seems) ran into a boat. The occupants shot at it, but it fled at the sound of the guns, without being visibly harmed.
Is het enige incdent dat ik tegen kom.
Ga nu naar de oosterburen, maandag ben ik weer present.
@Kingfishererik: Je scoort en ik zal het met speed bevestigen zo heb je een weekend lang om je te inspireren want dat is het: het monster sloeg krachtig met zijn staart tegen een vissersboot.
De score:
1 Beatrijs…57
2 Marifran…38
3 tempelssammy…30
4 Dirkpie…29
5 @ngel…12
6 Roberts…10
7 Maredaro…9
8 kingfishererik…8
9 Alexander76…7
10 GGH…6
11 MON13K…5
12 Beste_Danielle…4
13 Besmile…4
14 Michiel…4
15 Kaylo…4
16 Globeskater…4
17 Roanna…2
18 Mela…2
19 Praline… 2
20 Wizzardofoss…2
21 Davenuman…2
22 Carolina…2
23 Ivette…2
24 Xenomania…2
25 Bloem…2
26 XanderR…1
27 Vasilli1974…1
28 Desinea…1
29 Stancy…1
30 Corberana…1
31 JurjenB…1
Jouw beurt !
Wat is het resultaat van jouw “nadenken” als tricot ivm de volgende vraag?
Zie ginds komt de stoomboot uit Spanje weer aan …
Lieve Sint,
Kingfishererik is zijn inspiratie kwijt
en van nadenken voelt hij zich zo beroofd
verdwenen, ver weg in het ijle
het kan overal zijn, wereldwijd
misschien wilde iemand het wel even lenen?
Dat, Lieve Sint, is zijn probleem
We hopen dat u kan bedenken
Wat hij ons als vraag zou kunnen schenken.
Lieve Sint, heel erg bedankt en sorry voor deze grote last!
:)
Was gisteren ook weg, maar heb er geen inspiratie voor. De fotoquiz is toch meer iets voor mij.
@Kingfishererik: posts 30/11/2010
Die Lieve Sint, is wellicht bij jou nog niet langs geweest of heeft zelf nog geen tijd gehad om hierover na te denken, het zijn super drukke dagen en nachten voor hem: even geduld! Je kan eventueel nog hulp vragen aan de Kerstman en wachten dan maar af tot begin 2011!
- Normaal was Kingfishererik aan zet…maar laat zijn inspiratie het nog altijd afweten ?
- Iemand inspiratie met een vraag om “De Grote Wereldwijzer ReisQuiz” weer op gang te trekken ?
- Wie trekt de kar ?