De foto en zijn verhaal

Je kent het wel, als je je foto-album bekijkt dan zijn er foto’s die een verhaal oproepen. Of die wel al een verhaal vertellen. Deze foto met het bijbehorende verhaal kun je hier delen.

(Met dank aan Axel Foley voor het idee.)

De foto
sp.jpg

**Het verhaal
**Het straatbeeld van São Paulo intrigeert me. Dat wil ik dus vastleggen, hoewel het daar erg risicovol is om met duur apparatuur te fotograferen. Aanvankelijk schrok ik me rot toen deze kerel ineens uit z’n draaiende auto sprong. Uiteindelijk wilde hij me niet beroven maar slechts poseren :smile: Later kwam ik er achter dat veel Brazilianen er weinig moeite mee hebben om te poseren voor de foto.

Hopelijk heb je ook een interessante/leuke reisfoto met verhaal te delen.

Deur sluiten tijdens gebruik!

Foto dit jaar genomen in het zuiden van Ethiopië.

File in Ierland op de binnenwegen! :slight_smile:

Ierland 2010 124.jpg


Ik was vorige week in het noorden van Noorwegen, en het was winters koud. Om twee uur 's middags was het alweer donker, er was niks te doen in het stadje, dus ik lag in mijn pyjama op bed een boekje te lezen. Geen idee waarom, maar ik wilde weten hoe de haven erbij lag. In pyjama over de gang van het hotel, en daar was een raam met uitzicht op het noorden. En zowaar, ik zag het noorderlicht!

Pyjama uit, thermo-ondergoed en skibroek aan en naar buiten. Ik maakte een tijdje foto’s van het groene licht, toen het ineens feller werd en meer kleuren kreeg. Dat is de foto hierboven.

Wat een prachtige foto Jenny!