Hoi
Hier al iemand ervaring mee?
Ik hoor ze graag.
Groetjes!
Hoi
Hier al iemand ervaring mee?
Ik hoor ze graag.
Groetjes!
Is hier nog niemand geweest???
![]()
Wie is hier al geweest? Trek er binnenkort naar toe…
Hoi
Ik ben er geweest in mei 2007.
Is heel goed meegevallen. Buiten het hotel is er echter niet veel, je zit wel dichtbij Sidi Bou Said! Moet je zeker gaan bezoeken, is de max!
Het hotel zelf was voor mij heel goed, zeker voor de prijs. Lekker eten (restaurant wel stipt op tijd dicht), kamers iedere dag goed onderhouden en het animatieteam doet goed zijn best, waren niet echt opdringerig!
Veel plezier en goeie reis!
Bedankt voor je reactie! Ik hou je tip ivm Sidi Bou Said in mijn achterhoofd. Had trouwens al eens gesnuffeld in enkele reisgidsen en daarin stond ook dat het een aanrader was.
Ben eens benieuwd… Nog even afwachten en dan… :vak02:
Prettige vakantie en laat in ieder geval weten hoe het geweest is!
Hoikes!
Ben sinds vorige week terug.
Het hotel op zich is goed meegevallen: goed eten (al mocht er soms wel wat meer afwisseling zijn, zeker 's middags), goed animatieteam, nette kamers en zeker de shows 's avonds zijn echt zéér goed!!! Vooral de Keltische avond (waar men een soort van Riverdance deed) en de Grease-voorstelling zijn me bijgebleven.
Jammer dat er in de buurt zo weinig te beleven valt… In Gammarth zelf is er niks te doen, La Marsa is ook nogal doods (is wel spotgoedkoop met de bus!!! –> slechts 900 millimes /p.p. heen en terug!), Tunis is vrij opdringerig (maar wel eens de moeite om te zien! –> behalve dan de moskee aan de soeks –> 2TD/p.p. om gewoon de binnenplaats eens te bekijken :paranoid: :frown:), maar Sidi Bou Saïd is echt zéér mooi! Zeer mooie panorama’s, leuke winkeltjes waar de mensen zelf niet te opdringerig zijn (wat een verademing na de soeks van Tunis te hebben bezocht).
Jammer dat de stranden zo vuil zijn (en echt niet enkel van de toeristen!)… Afval zwerft overal maar rond (een afvalzak kennen ze in Tunesië niet, denk ik)… Ook word je constant aangesproken door Tunesiërs die je vanalles proberen aan te smeren… Echt rustig lig je daar dus niet…
Enfin, we hebben Tunesië nu eens gezien, weer een ervaring rijker, maar ik denk dat we volgend jaar andere oorden zullen verkennen…
Spijtig lovebirdje … Tunesië is nochtans een prachtig land.