Zoals jullie wel weten ga ik -waarschijnlijk- deze zomer in Turkije werken. Ik ga dan 6 juni, maar 30 juni is mijn diploma uitreiking en daar zou ik erg graag bij zijn. Weet iemand of er een soort “easyjet” idee is, maar dan richting Antalya (ik ga in Lara werken)???
Ik heb al gezocht, maar dan krijg je retourtjes vanaf Nederland, terwijl ik dus vanuit Turkije een retour nodig heb (het liefst in 1 dag, dus dat ik s ochtends vroeg naar NL ga, en s nachts weer terug kom). Kan iemand me helpen??
wat je dan t beste kan doen is in turkije een kantoor van een touroperator binnen lopen. vraag daar of ze een plek vrij hebben in t vliegtuig en dat je een retourtje wil. verder zou ik ook niet weten hoe je dat moet aan pakken… ik hoop voor je dat t gaat lukken!! succes ermee!!!
voor zover ik weet, heb ik nog geen echt goedkope vluchten gezien naar turkije, op istanbul na dan. Wat wel kan is via internet via transavia.com boeken. als je dat ver genoeg van tevoren plant, valt het misschien wel mee met de prijs. voordeel hiervan is dat je ook enkeltjes kan boeken en ook vanuit het buitenland, nadeel is dat je echt alleen met creditcard kunt betalen.