Dag mensen!

Hey!
Iedereen een fijne hemelvaartsdag gehad? Ik ben Antoinet, kom uit Noord-Holland, ben 44 en (weer) single :teeth:, werk full time in Amsterdam en heb mijn hele leven mijn vakanties in Hongarije doorgebracht. Daar wil ik nu eens verandering in brengen. Mijn eerste grote trip wordt Sydney, volgend jaar april (2014).
Daarna weer hard sparen, waarschijnlijk voor een trip met de Transsiberië express met een stop in Mongolië.
Tussendoor low-budget stedentripjes in Europa, waarvan ik eerst Athene wil doen.
Als je iets wilt weten over Hongarije, het Balatonmeer, Budapest of de taal (spreek het vloeiend ondertussen :wink: ) dan hoor ik het graag.
Groet!
Antoinet :zon02:

Hoi, welkom op het forum! In de specifieke landenforums kun je veel info vinden, en ook zullen mensen blij zijn als jij ze helpt met hun vragen, inderdaad over Hongarije e.d.
Veel plezier hier!
Cécile

Dank je wel Cécile, ben druk bezig om een beetje wegwijs te worden hier. Heb nog geen specifieke landenforums kunnen ontdekken.

Hoi,
Als je bovenaan in de blauwe balk klikt op Forums, zou je een heel overzicht moeten krijgen. Wellicht even naar beneden scrollen voordat je ze ziet. Eerst wat algemene forums, dan per land (een hele rits!), dan nog continentenforums voor mensen die een reis door meerdere landen maken of voor de landen die nog geen eigen forum hebben (bv. vragen over Malawi kun je dan stellen in het Afrikaforum); en daar onder nog Themaforums, bijvoorbeeld over Au-pairs, fotografie, wereldreizen (reizen over meerdere continenten).

Hopelijk kun je het nu vinden.
Het Australiëforum is ook weer onderverdeeld in subforums, dan zou je naar het ‘Australië Reiscafé’ moeten gaan om bestaande vragen en antwoorden te lezen (die natuurlijk al vol nuttige tips staan), of om zelf een vraag te posten.
Na het posten heb je een halfuurtje om de tekst alsnog te wijzigen, daarna staat hij vast.

Succes en veel plezier!

okay ga ik meteen effe oefenen :stuck_out_tongue: thx C!