Cursus Engelse uitspraak in New York

Ik ben opzoek naar een cursus Engelse uitspraak in New York. Dit wil ik graag aankomende zomer gaan doen. Nu zijn er heelll veelll organisaties die taalreizen aanbieden. Maar dit zijn over het algemeen cursussen die zich richten op het algemeen Engels (grammatica, schrijfvaardigheid, leesvaardigheid, spreken, etc.) Ik heb nog geen organisatie kunnen vinden die zich alleen (of vooral) richt op conversaties, luisteren en spreken (en daarbij uitspraak).

Ik hoop dat er hier iemand bekend is met zo’n cursus!

Alvast bedankt,

Sherrry

Wil je de cursus perse tijdens de schoolvakantie doen? Het lijkt me namelijk makkelijker om een specifieke taalcursus te vinden tijdens het schoolseizoen. Zo heb ik met heel kort googlen al een cursus gevonden bij de Columbia University van New York: http://ce.columbia.edu/American-Language-Program/Pronunciation

Ook het International Center heeft twee opties voor zo’n cursus d.m.v. discussieklassen, maar volgens mij kom je dan te midden van verre immigranten te zitten in plaats van tussen andere studenten.

Voor meer opties, neem deze links door: ISSO

Hey Jurjenb,

Ik ben zelf voltijd student, vandaar dat ik naar zomercursussen zoek.

Maar wie weet valt er iets te regelen in me vrijekeuzeruimte want de programma’s die Columbia aanbiedt zijn idd precies wat ik zoek! Ze hebben ook een aantal zomercursussen zag ik, dus daar zal ik zeker even naar kijken.

Heb me eigenlijk alleen gefocust op taalreizen en aanbieders uit Nederland! Nooit gekeken naar aanbieders uit New York zelf, dus daar ga ik me nu even wat meer op focussen. Thanks

Als er verder nog mensen zijn met ervaringen en/of tips, let me know!

Gr,

Sherrry