Hey allemaal,
Ik vroeg mij het volgende af, ik wilde samen met vrienden in september dan wel oktober richting curacao en aruba afreizen. Ik vroeg mijzelf af of er dan nog genoeg te doen is…Dus het uitgaansleven en alles wat daarmee te maken heeft. Ook natuurlijk de normale vakantieactiviteiten.:zon02:
Ook zou het prettig zijn om te weten hoe het weer in deze periode is. Slechter als hier in Brabant kan ik het me niet voorstellen toch? Maar om nu direct in een orkaan of in het regenseizoen terecht te komen is ook zo extreem.
Alvast hartelijk bedankt
Roy
Orkanen kunnen niet op Curacao komen, dus daar hoef je je niet druk over te maken. Slechts bij zeer hoge uitzondering (als echt alles tegenzit) kan een orkaan over Curacao heen razen, maar dat is in 120 jaar al niet meer voorgekomen.
Voor de rest kent Curacao geen echte jaargetijden…iedere dag is weer een reden om uit te gaan, je moet alleen even weten waar je moet zijn, want het verplaatst zich over het eiland.
1 like
In september/oktober is het hier warm! Hahah prima dus om het slechte weer in NL te ontduiken voor een tijdje. Het is hier gemiddeld 26 graden over het hele jaar, dus ook in de ‘wintermaanden’ is het hier heel goed vertoeven!
1 like
Bedankt voor je reactie. Geldt dit ook voor Aruba?