Ik (m, 34) heb in juli en augustus 6 weken gereserveerd om iets te gaan doen. Vorig jaar 4 weken door Azie heengezworven met de backpack. Nu ben ik eigenlijk van plan naar Cuba te gaan voor een week of 3 misschien 4.
Naast Cuba libres drinken op het strand met een Havana erbij ben ik wel de persoon om ook het land zelf te gaan bekijken en dingen te gaan doen.
Verder zat ik te denken om dan vanuit Cuba door te vliegen naar Ft. Lauderdale of een andere plek in Florida om daar een cursus golfsurfen te volgen en dan zelf een week daar te gaan golfsurfen.
Of heeft iemand andere ideeen?
Las dat er veel mensen wel naar Cuba, Peru, Guatamala willen, maar nog geen concrete plannen hebben.
Dus mocht iemand zin hebben om (deels) mee te gaan… laat het me even weten.
Klinkt leuk! Ik heb afgelopen zomer 4 weken door Thailand gereisd met de backpack en ben vervolgens door gevlogen naar Bali om daar te leren surfen. Ik had nog nooit op een board gestaan, maar erg leuk om te doen. Dus vandaar dat jouw plan mij helemaal super lijkt. Ik kan ook nog wel wat surflessen gebruiken hoor…
Voor deze zomer wilde ik niet naar Azie, maar juist Midden- of Zuid- Amerika.
Wanneer zou je eigenlijk willen vertrekken en wil je voor zes weken gaan?
Dank je voor je interesse, maar vanwege economische motieven en een beetje heinwee naar Halong Bay en de de Full Moon Party wordt het toch dit jaar weer Azie.