Cruise boeken via amerikaanse site? Kan dat?

Hallo allemaal,
heeft iemand ervaring met het boeken van een cruise via een amerikaanse site. bijv: site (http://www.cruiseweb.com)??

Ik wil graag de cruise vanuit amerika boeken omdat het toch een paar honderd euro’s scheelt.
ik zou dus een ticket naar miami willen kopen en dan zelf naar de cruiseterminal op mijn eigen houtje willen gaan.
en na de cruise zou ik daar nog een extra weekje willen blijven om rond te touren.

heeft iemand ervaring hiermee??

gr, sharmila

1 like

sharmila,

Natuurlijk kan je op die website een cruise boeken. Dat is helemaal geen probleem!

Hoi, ik zie dat je dit al een tijd geleden gevraagd hebt. Heb je inmiddels de cruise gemaakt? Ik zit namelijk nu naar een cruise te kijken vanaf Miami, in april 2013.

Groet,
Corina

Hoi, Sharmila
De meest cruises die je boekt is zonder vlucht, kras en zeetours hebben altijd inclusief vlucht.
Als de vlucht al vaststaat kun je dus een losse cruise boeken, de echte goedkope hutten zijn een paar weken voor vertrek, maakt niet uit vanuit Europa of Amerika.
Als je eventjes kijkt op Cruisetravel zie de laatste cruises zonder vlucht, last minute dus.
Succes