Countdown!

(origineel bericht op be-more.nl)

Countdown!

He Hallo,

Hier zit ik dan weer achter mijn laptop en deze keer zal het de laatste keer zijn, want mijn volgende weblog zal ik typen in Bali van achter een computer. Bij het typen van deze constatering komt steeds meer het besef dat ik over 5 dagen zal vertrekken, het komt nu wel héééél er dichtbij!

De laatste spulletjes moeten nog aangeschaft worden en dan ben ik echt helemaal klaar voor de trip van mijn leven! De koffer is al voor 50% ingepakt, raakte in paniek toen ik erachter kwam dat 20kilo toch echt veel te weinig is voor iemand die voor twee maanden weggaat! Heb de koffer op dat moment dicht gesmeten en ben ik deze confrontering uit de weg gegaan. Want ik probeer zoveel mogelijk de spanningen die ik voel uit de weg te gaan. De eerste twijfels komen naar boven, durf ik nog wel? Wat gaat er allemaal gebeuren? Zal ik heimwee krijgen? Ga ik mijn vriendje niet te erg missen? enzovoorts…

En wat ben ik panisch voor de ziektes die je kunt oplopen, terwijl ik toch de inentingen heb gehad! Als ik daar aan ga denken, wordt ik gek van mijzelf! Dus ik ga er vanaf nu ook niet meer aan denken, want waarschijnlijk zal het mij niet overkomen! (klopt af op hout) hahaha.

Mensen ik ga jullie op de hoogte houden! Wil je mijn weblog blijven volgen zet jezelf dan even in de mailinglijst :slight_smile:

Liefs x

(origineel bericht op be-more.nl)