Hoi ik ben Linda (30 jaar) en ga vanaf donderdag 21-08 een weekje naar de cote d’azur in de buurt van Nice. Helaas ga ik alleen want of iedereen is al geweest of heeft al andere plannen en ik wil er toch graag nog een weekje tussenuit.
Mocht je toevallig ook plannen hebben om die kant op te gaan of al iets geboekt hebben laat het me weten wie weet kunnen we een keer iets afspreken want alleen is ook maar alleen toch?
Ik ben niet op zoek naar een relatie maar gewoon lekker ontspannen en genieten van hopelijk mooi weer en eventueel wat van de omgeving zien.
:zon02:groetjes Linda
Dag Linda,
Ik ben Noël (35jaar) en woon in Zonhoven.
Helaas heb ik je berichtje nu pas gelezen en is het al de 22ste augustus ![]()
Voor het geval je toch (nog) niet vertrokken bent…
Ik zou ook graag op reis gaan, maar had nog geen concrete plannen. Net als uw vrienden hebben die van mij al iets gepland of zijn ze al terug aan het werk. Ik kan eigenlijk pas na de 24ste aug weg omdat ik naar een verjaardagsfeestje van mijn schoonzus moet. Ik zou het wel zien zitten om met je mee te gaan, maar het zou misschien eerst aangewezen zijn om eens iets af te spreken of mekaar eens op msn te spreken zodat we weten of we op dezelfde golflengte zitten qua het reizen. Samen op reis gaan om daar onze eigen weg te gaan zou ook niet tof zijn, wel? Hoelang zou je eigenlijk op reis willen/kunnen? Ik heb verlof tot 08 september.
Je ziet maar of je hierop wil reageren.
Alvast de groetjes en moest je toch al op reis vertrokken zijn… veel plezier en laat nadien eens horen of je nog iemand hebt gevonden die met je mee kon/wou.
Groetjes, Noël