Wie heeft er een idee voor een mooie, kleinere camping tot middelgroot, in de buurt van de bergen. We willen graag mooie wandelingen maken en zijn met twee tiener kids en een hond. Kampere met vouwwagen en hebben drie weken de tijd op corsica. Het idee is om binnenland en de oostkust te doen. Wellicht heeft iemand nog goede ideeen en leuke campings op het oog.
Via Wereldwijzer app
Ik lees even aandachtig mee! Ook wij gaan halverwege juli tot begin aug. naar corsica. Ik merk tot dusver dat je veel campings niet kunt reserveren dit maakt me ook een beetje zorgen dus als iemand hier een camping kan aanbevelen.
3 weken Corsica: heerlijk. Wellicht 2 keer verhuizen. Overal zit je dicht bij bergen. De meeste campings op Corsica liggen aan de kust. Dat heeft grote voordelen, want 's morgens kan je de bergen in en aan het einde van de middag kan je lekker nog een paar uurtjes naar het strand, luieren of beachvolleyen, wat je maar wilt. De campings in de bergen zijn over het algemeen klein. Echt grote megacampings kent Corsica niet.
Lees onze ervaringen en tips op de website. Onze favorieten vind je bij de campingervaringen. We zijn e rook met onze tieners geweest en vouwwagen en hadden het altijd reuze naar hun zin. Zeggen ze nu nog, vandaar vorig jaar met z’n allen nog eens een keertje geweest.
Daarnaast hebben we en spreadsheet ontwikkeld met alle 220 campings en een Corsica App voor Smartphone en Tablet.
Veel plezier op Corsica.
PS zorg dat je rond 11.00 uur op een camping arriveert, dan zijn de meeste “verhuizers” weer weg. Er is op Corsica over het algemeen groot verloop.