Container versturen en inklaren naar Suriname

Hallo,
Volgend jaar zullen wij verhuizen naar Suriname. Heeft iemand ervaring met het verschepen van een container naar Suriname met verhuisgoederen. Ik ben benieuwd naar de afwikkeling ervan. Hoe is de afhandeling bij de douane aldaar. En heeft iemand tips. Het is de bedoeling om de container bij mijn huis te krijgen. De weg er naar toe is geasfalteerd dus dat zal geen probleem zijn. Graag info over het vervoer vanaf de nieuwe haven in Paramaribo naar mijn huis aldaar. Welke vervoerders kunnen de container vanaf de haven bij mijn huis in Paramaribo afleveren??? Alvast dank
Groeten Carina:wereld:

Heey,

Ik heb 2 jaar geleden stage gedaan in Suriname en we hebben ook een palet laten versturen met daarin allerlei gekregen en ingezamelde spullentjes. Bij de douane zelf hebben we redelijk veel problemen gehad. We zijn een dag bezig geweest om een stempeltje hier, een stempeltje daar, terug een stempeltje hier te verzamelen. Daarnaast hebben ze ons goed in het zak gezet, door ons 2 keer te laten betalen voor het vrijgeven van de spullen. Een tip: Neem iemand van Suriname zelf mee, iemand die de gewoonte en misschien de personen al wat kent!

groetjes,

surinam service line verscheept containers. misschien informatie bij hun inwinnen. wij versturen hier altijd dozen mee naar suriname, gaat echt super!