Ik wil graag een visum aanvraag doen, maar ik kan nergens duidelijk vinden wanneer het consulaat-generaal van Brazilie in Rotterdam precies open is qua dagen en tijden.
Het lukt mij niet om hen aan de telefoon te krijgen, weet iemand misschien de openingstijden van het consulaat-generaal van Brazilie in Rotterdam?
Op het oude (maar zo te zien nog wel bijgehouden) deel van hun site staat dat ze op werkdagen geopend zijn van 09.00 - 17.00 uur.
Dat is de ambassade in Den Haag.
Visum aanvraag gaat via het consulaat-generaal in Rotterdam en daar moet ik zijn en vraag mij af wat daar de openingstijden zijn ook in verband met vakantie periode.
Je hebt gelijk. De tweede zin deed mij denken dat het over het consulaat ging. Ik denk wel dat de kantooruren van het consulaat hetzelfde zijn, maar zwart op wit hebben we het dus niet. Sorry. Ga in de ochtend naar het consulaat, dan zijn ze zeker open.
ook tijdens de vakantie?
want ik had ergens vaag iets gelezen dat ze tijdens de nationale vakanties van Nederland gesloten zijn, maar ze zullen toch niet een hele zomer dicht zijn?
Vandaar dat er bij mij twijfel is.
Helaas, dat weet ik niet, al lijkt het me zeer onwaarschijnlijk dat ze maanden dicht zijn.
Na vaak proberen heb ik ze aan de telefoon gehad.
Voor andere geinteresseerden die willen weten wat de openingstijden van het Consulaat van Brazilie in Rotterdam zijn:
maandag t/m vrijdag van 9.30 - 13.30 uur
1 like