Hola allemaal,
Ik ben een groot fan van de Costa de la Luz en dan vooral van Cádiz en Conil de la Frontera. Nu zijn er van Cádiz al meerdere mooie video’s te vinden op het internet, maar van Conil liet dat altijd een beetje te wensen over. Gisteren kwam ik op youtube eindelijk een (nieuwe) video tegen van Conil die echt super is en daarom wil ik die graag delen hier. Als ik de video zie, weet ik gelijk weer waarom ik altijd zo enthousiast ben over Conil 
Saludos en fijn weekend,
Peter
<object width=“600” height=“361”><param name=“movie” value=“- YouTube”></param><param name=“allowFullScreen” value=“true”></param><param name=“allowscriptaccess” value=“always”></param><embed src=“- YouTube” type=“application/x-shockwave-flash” width=“600” height=“361” allowscriptaccess=“always” allowfullscreen=“true”></embed></object>
Hey Peter!
Dat is echt een hele mooie video van Conil, ik zie een hoop bekende plekken! En volgens mij is die bodyboarder een bekende van me. Ga ik hem vragen als ik volgend jaar weer in Conil ben.
Groetjes
De video is blijkbaar wat gewijzigd op Youtube en de bovenstaande link doet het niet meer :frown: Bij deze de nieuwe link.
<object width=“620” height=“373”><param name=“movie” value=“- YouTube”></param><param name=“allowFullScreen” value=“true”></param><param name=“allowscriptaccess” value=“always”></param><embed src=“- YouTube” type=“application/x-shockwave-flash” width=“620” height=“373” allowscriptaccess=“always” allowfullscreen=“true”></embed></object>
De video doet het weer niet :disgust: waarschijnlijk hebben ze hem weer gewijzigd oid. Je kunt beter hier kijken, op deze pagina staat altijd de meest recente versie van de video en er staan ook nog andere mooie video’s op:
http://www.costadelaluzvideos.nl/2011/11/conil-de-la-frontera.html