Combinatie Azië met nieuw zeeland

Hallo allemaal,

Wij hebben vanaf november 2016 ongeveer 8 a 10 weken de tijd voor een mooie trip.
Onze pijlen staan richting Azië (Filipijnen misschien) en nieuw zeeland.
Heeft iemand tips voor een leuke combitrip?

Groet Michel

1 like

Zelf heb ik Nieuw Zeeland gedaan via een paar dagen Taiwan en dat vond ik als Azie liefhebber geweldig!
Vorig jaar heb ik Australie gedaan via Dubai, ook dat was voor herhaling vatbaar.
M.a.w. denk ik dat het niet uitmaakt waar je tussenstop is.

1 like

Wij gaan in september en hebben een combiticket Bangkok - Nieuw Zeeland - Taiwan. Vanaf Bangkok kun je nog alle kanten uit, of Thailand verkennen, ook een heel mooi land! Taiwan zijn we aan het inlezen en klinkt ook echt super. Wij hebben wel een stuk langer de tijd (vier maanden), maar misschien heb je hier iets aan?

1 like

Ik weet natuurlijk niet welke landen je in Azië al hebt bezocht. Ook zou ik genoeg tijd nemen voor NZ.

Veel vluchtcombinaties gaan via Bangkok (stopover is soms zelfs gratis), Filippijnen lijkt mij moeilijker en duurder. Bangkok is zoals gezegd de draaischijf voor reizen in ZO-Azië. Reizen is daar héél makkelijk. Je kan bvb. eerst 6 weken naar NZ, op de terugweg stoppen in Bangkok. Op een weekje kan je naar de tempels van Angkor Wat in Cambodja. Sluit je vakantie af met een strandvakantie in het zuiden van Thailand, bvb. Koh Phi Phi of eilandhoppen in Thaise golf (Koh Phangan, Koh Samui en Koh Tao)

1 like