Chinees/Nederlands reisorganisatie in China

Nihao,
Wij, Chinees/Nederlands (Sunny en Gerard), organiseren sinds 1999 reizen in China en in het bijzonder in Yunnan (www.YunnanMinorityTravel.com). We werken ook als reisagent voor een Nederlandse, Belgische en een Duitse reisorganisatie. We hebben dus veel ervaring en al onze gasten zijn altijd zeer tevreden over de organisatie. We bieden een hoge kwaliteit tegen een vriendelijke prijs.
We hebben ook een kleinschalig B&B in een boerendorp in de nabijheid van Dali (Dali Garden Bed & Breakfast = www.Dali4You.com). We zijn ook op Facebook te vinden met veel fotos en informatie.

Wishes and news to our guests
Perhaps you have already enjoyed travelling with Yunnan Minority Travel. Perhaps you have already been a guest in our Dali Garden Bed & Breakfast. Perhaps you are planning a trip or a stay with us.

We like our small travel company and our B&B, because we like to see your satisfied faces when we say our goodbyes after your travel or your stay and we look forward to contacting you after you return home. This gives us energy to go on.
For those who stayed in our B&B, we hope to see you again and to see your friends, family or neighbours in future.

Thank you very for trusting Yunnan Minority Travel and Dali Garden Bed and Breakfast.

We wish you a good Christmas time and a Healthy and Happy 2013.

Sunny and Gerard
Dali, Yunnan, China

News
One of these days we will start to build a small hotel in the same village as our B&B. This hotel will have 10 rooms including 3 rooms on the third floor which can be connected as a family suite. All the rooms are big - about 26,5 m2 – and have a spacious bathroom and a view of the fields in front of the hotel and Erhai Lake beyond.
On the first floor we will have the reception, the restaurant with Western, Bai and Chinese cuisine and a comfortable living/sitting room. Outside we will make a beautiful garden with terraces for eating or just resting after a day full of impressions. Also on the third floor there will be is a terrace for relaxing.
Our intention is to make it a luxury place with all the amenities you can expect from a 4 to 5 star hotel, but for a fair price.
We hope to open the hotel in the second half of 2013. Of course we will inform you.

Yunnan Minority Travel
Website: www.YunnanMinorityTravel.com
Facebook

Dali Garden Bed & Breakfast
Website: www.Dali4You.com
Facebook

Onze facebook paginas:

Bookmarked :stuck_out_tongue:

Ik ben Henriette Buist en woon en werk al 20 jaar in China en heb er veel reiservaring. Ik kom uit de reiswereld en heb vroeger veel Nederlandse groepen begeleid door o.a. China. Ik run een (klein)schalig reisbureau vanuit Dali (Yunnan) en mijn focus ligt op de prachtige natuur van China en de kleurrijke minderheden. Ik probeer zoveel mogelijk originele en anders-dan-anders reizen aan te bieden. Op mijn website staan veel interessante reizen. Verder ben ik verbonden met het kleurrijkste en vriendelijkste hotel in Dali, Jim’s Tibetan Hotel. Stuur gerust een mail als je vragen hebt. www.china-travel.nl

Je hebt je al voorgesteld in je eigen topic, Henriette. Beetje irritant om nu te gaan spammen in het topic ve andere reisagent

Niet zo overdrijven alstublieft. Spammen is heel iets anders.

Als je 3 topics van een ander reisagent opduikelt, van 2013 en 2014, om daar je eigen organisatie aan te prijzen (“wij zitten daar ook met dit super hotel”, wij hebben daar met ons gezin gereisd met deze goede organisatie"),heet dat misschien geen spam, maar ik vind he topdringerig.
Prijs je gewoon in je eigen topic aan (zoals ook al gedaan is)

1 like

Okee, drie topics, 2013, 2014, u bent goed op de hoogte. Het is dus geen spam, daar zijn we het nu over eens. De door u gesignaleerde opdringerigheid heeft dan gelukkig een zéér lage frequentie. Maar voor dit jaar moet het afgelopen zijn!

Hoi allemaal,

Ik deel de mening van jacqdus.

Constant reclame voor jezelf maken als mensen naar China gaan en informatie nodig hebben is irritant!

Maak je pas bekend als mensen specifiek graag naar Dali en omgeving (Yunnan) wilen gaan.
Plaats geen topics met als doel je bedrijfje aanprijzen. Het heeft geen toegevoegde waarde.

In 2013 ben ik ook naar Dali geweest en dus ik zocht contact met YMT op.
Mijn ervaring is: het is gewoon een reisbureau.

Dus graag adverteren bij topic : reisorganisaties /reisbureau [FONT=arial]
YMT, je zegt dat het geen spam maar spam is irritant. Zeker als je er niet op staat te wachten.
Laten we geen topic beginnen als: is YMT een goede reisorganisatie?

Dit is een reisforum en geen Marktplaats.

Spam is een verzamelnaam voor ongewenste berichten en is ook bekend. Onder deze term vallen ongewenste e-mails en recalemboodschappen op websites (onder andere fora). (google
[/FONT]

Eens met Brian en Jacqdus. Het is ook zeker geen discussieforum voor concurrerende reisagenten.