In augustus ga ik 3 weken door China backpacken!! :chin: Van 06-08 tot 27-08. Alleen het ticket is geboekt, voor de rest staat nog niets vast.
Is er iemand die ook in die periode naar China gaat/ wil en nog een reismaatje zoekt? Ik sta voor alle plannen/ ideeën noem het maar op open! Wil in ieder geval heerlijk genieten!
Zelf ben ik een student van 19 jaar (dan 20). Die houdt van gezelligheid en avontuur. :zon02:
Als dit je aanspreekt, laat wat van je horen! ********
Ik ben de eerste 2 weken van augustus ook in China (misschien ook wel langer). ik wil begin juli vertrekken en half augustus weer naar huis gaan, maar dat is allemaal nog flexibel. Wellicht kunnen we dan wel meeten ofzo…
Ik ben zelf 23 en net afgestudeerd. Gezelligheid en avontuur klinkt helemaal prima.
Als je meer wilt weten, stuur dan even een berichtje!
Ik ben van 17 juli tot 17 augustus in China te vinden! ik land in Beijing en vanuit Shanghai vertrek ik weer. Wie weet zijn we een keer ongeveer op dezelfde plek en kunnen we afspreken (als we beide snakken naar een Nederlands gesprek;) ) lijkt me gezellig! heb je inmiddels al wat gepland?