China mei/juni 2013 reisgenoot gezocht

Hallo,Ik ben op zoek naar een of meerdere reisgenoten(30-45jr) die ook zin hebben om met een groepsreis naar China te gaan(bijv. China ‘on a Shoestring’). Ik wil 3 weken weg in de periode mei/juni 2013. Zelf ben ik overigens 38jr. Heb al veel van de wereld gezien(backpackend en groepsreizen), maar China staat nog steeds op mn verlanglijstje.

Dag Petra,
Gisteren kreeg ik je zoekertje toegestuurd van een vriendin. Ook ik ben al een hele tijd op zoek naar een reisgenote(s) om naar China te gaan.
Ik kijk ook de hele tijd bij Shoestring en andere om de boekingen te volgen. (weinig succes) Mij interesseerde vooral die 29 dagen reis.
Nu zag ik bij Djoser een mooie 24 dagen reis (30 mei), maar ook daar zijn nog twee boekingen nodig voor gegarandeerd vertrek.
Vooreerst zou ik met een reisgenote, een individuele reis van 31 dagen naar China maken, maar wegens familiale omstandigheden (van haar) hebben we alles (ticket/hostels) moeten annuleren.
Nu lees ik wel dat je jongere reisgenote(s) zoekt.
Ik ben 62j, belgisch, sportief en jong van geest.
Dus ik waag het er maar op!
Groetjes van maria

Hallo Maria,

Mijn voorkeur gaat uit naar een reis in de maand mei, maar juni sluit ik op dit moment nog niet uit. Ik kan helaas geen maand weg, dus ik kijk nu naar reizen van 21 tot max 24 dagen.

Mijn opties op dit moment:
http://baobab.nl/groepsreizen/china-hoogtepunten-1326.htm#
19 mei of 16 juni vertrekken 24 dagen

CHINA ‘ON A SHOESTRING’ GROEPSREIS http://shoestring.nl/rondreis-china-groepsreis-alles-wat-beweegt-kun-je-eten-met-stokjes/reisdata-en-prijzen
25 mei of 8 juni vertrekken 22 dagen

Rondreis China24 dagen Rondreis China, 24 dagen | Djoser
10 mei, 31 mei of 14 juni

Ik bekijk hoe de groepssamenstellingen zijn en sluit dan aan bij een van deze reizen. Bij de Djoser reis van 10 mei zijn nu al 2 andere single reizigers. Aan het eind van de maand ga ik weer even informeren.

Groetjes, Petra

Hoi petra,

In de snelheid zag je oproepje, heb me snel geregistreerd op deze site! Maar weet niet of ik nu op de juiste manier beantwoord.
Iin ieder geval, mijn naam is Alida en ik ben 23 jaar! Ik stond deze week op het punt om de reis van Shoestring op 8 juni Nepal & Tibet te boeken, een geweldige reis! maar wat mij tegenhoud is dat ik toch zeker wil weten of er een andere single vrouw meegaat!
Wat denk je ervan?

Groetjes,
Alida

Hey Alida,
Heb afgelopen weekend dan eindelijk geboekt. Het is deDjoser reis geworden van 24 dagen. Ik weet dat er nu 13 personen meegaan, waarvan 4 mensen alleen(2v, 2 m). Verder 3stellen in verschillende leeftijdgroepen en een drietal. Als je zin het om aan te haken. Hoe mee zielen…