China - Jongen van 19 jaar zoekt reisgennoot voor groepreis

Hoi mensen mijn naam is Sergei ben 19 jaar, woon in Amsterdam waar ik op dit moment vooral werk. Vanaf me vijfde ben ik al heel erg gefascineerd door Azië en dan met name China. Dit komt voor door het prachtige natuur en de mooie landschappen gecombineerd met de fascinerende cultuur. Het is altijd al een droom van me geweest om een een keer rond te reizen door China. volgend jaar begin in weer met studeren Trade management Azië (China) of Sinologie (|China deskundige). Maar voordat ik dat ga doen wil ik eerst mij droom verwezenlijken.

Mijn interesses: Azië, China, Natuur, Dieren, Fotograferen, Ontdekken, Rondreizen

Toen ik op site van koningaap reizen keek heb ik mijn oog laten vallen op de volgende groepsreizen:

• China Yangzi (29 dagen)
  • China Steden en dorpen (29 dagen)

Op de site sawadee reizen deze reis:

• China Cultuur op hoog niveau (31 dagen)

Het liefst zou ik samen met iemand gaan zodat ik iemand heb om mee te praten, Dus ik ben opzoek naar een reisgenoot rond mijn leeftijd 18 - 25 die ook geïnteresseerd is in een van deze reizen. Ik heb nog niks geboekt maar ben wel van plan om uiterlijk begin augustus te gaan. Als je geintresseerd bent, stuur me dan een email naar [EMAIL=“srxkogeldans@gmail.com”]srxkogeldans@gmail.com of regeer via mijnkoningaap. Hoop snel een reactie te krijgen.