Chichester

Hoi
Ik heb me aangemeld bij Interlanguage voor een jaar op het Chichester College. Nou vroeg ik me af of er hier iemand is die dat ook gedaan heeft en ervaringen met me wil delen of dat er iemand is die dit volgend schooljaar ook gaat doen en het gewoon leuk vindt om contact met me op te nemen.
groetjes Maaike

Hey, ik was iets voor chichester college aant zoeken op t internet en kwam je berichje toevallig tegen. Ik zit zelf op Chichester College voor een jaartje en ik heb t hier echt super naar me zin. Ik zit er al sinds september 2004 en blijf tot eind juni 2005. Ik zit op de campus tegenover t college (schrijf nu ook vanuit me kamertje hier) Woodlands… Ik weet niet of jij daar heen gaat. Je hebt ook nog een andere campus namelijk dat is Westgate en die zit aan de andere kant van t college (of een gastgezin). Ik had dit zelf ook allemaal via Interlanguage geregeld. Je moet wel goed zeggen wat je wil. Ik heb zelf een single kamer met een badkamertje erbij… Je kan namelijk een double room krijgen (dan deel je je kamer met een ander meisje kan opzich wel gezellig zijn maar heb t meer op privacy soms) en dan zonder badkamer, maar dan zijn er openbare douches en wcees op de gang die je kan gebruiken… Tis hier i.i.g wel heel gezellig! Ik ging er ook helemaal alleen naar toe maar automatisch leer je zo snel mensen kennen… Zitten ook nog wat andere nederlanders hier dus dat is toch ook wel leuk. Tuurlijk heb k wel een beetje heimwee soms, mis me vrienden en me vriendje thuis heel erg maar tis wel een uitdaging (in je eentje). Ik ga ook elke half term eventjes naar huis das toch wel fijn… Haha ik sla een beetje door, ik kan namelijk je zoveel vertellen maar als je iets wil weten moet je maar contact met me opnemen… me emailadres is: essebes105@hotmail.com

Ja Ja

Ik heb ook in Chichester College gewerkt en dus ook gewoont.

Het was echt the time of my life

It was a workexperience and a life experience as well

Met vriendelijke groeten,

Mark Janssen

Ben ik ook geweest! is alweer even geleden (3 jaar), maar eerst in een gastgezin en later in studentenhuis (St Christophers) gezeten, was erg gezellig en heb me prima vermaakt.
Leuke studies, behulpzame mensen, gezellig stadje en prima mogelijkheden om je te vermaken (donderdags Spaanse avond in La Havana, de eigenaar is ex-Belg, en natuurlijk Brighton vlak in de buurt).

Succes (: