Lieve allemaal,
Omdat ik het leuk vind om te reizen, om te schrijven en ook om van gedachte te wisselen met andere reisfanaten, ben ik lid geworden van dit forum en houd ik sinds kort een blog bij. Zelf ben ik ontzettend fan van het bezoeken van steden en daar schijf ik ook graag over.
In het afgelopen jaar heb ik onder andere New York, Milaan, Orlando, Miami, Barcelona, Madrid, Toronto en Istanbul bezocht. Eén van mijn grote wensen was, om kerst te vieren op Times Square. Daarnaast ben ik afgelopen zomer voor twee maanden naar Barcelona vertrokken om de Spaanse cultuur en Spaanse taal te leren kennen. Dankzij een intensieve Spaanse cursus en de goede zorgen van vijf nonnen, waar ik bij mocht komen wonen, heb ik niet alleen van de Spaanse taal geleerd, maar ook van de echte en authentieke Spaanse manier van leven mogen proeven.
Tijdens mijn periode in Spanje heb ik veel vrienden uit allerlei landen en culturen leren kennen. Vrij snel na mijn terugkeer naar Nederland, ben ik een aantal van hen gaan opzoeken. Met een vriendin in Milaan winkelen en uitgaan op plekken waar de Italianen komen. In Istanbul de dag beginnen met echte Turkse koffie en de dag eindigen in een Turkse shotjesbar -ja, de turken in Istanbul houden ook van alcohol- Daarnaast heb ik dit jaar Thanksgiving gevierd bij een Canadese vriendin en haar familie.
Dat was een korte introductie over mij! Ik ga lekker in alle verhalen en tips duiken, die al eerder op het forum zijn gegeven. Wie weet tot snel en mochten jullie nieuwsgierig zijn naar mijn blog, deze is hier te vinden.
Bedankt en lieve groet!