Cedar Point - Sandusky - Ohio - Verenigde Staten

Hallo sensatiezoeker!
Ik ben Frans, 29jaar.
Ik zoek iemand, die net zoals ik, Ook helemaal dol is op pretparken, En dan met name achtbanen!
Ik wil graag een paar dagen lang een bezoek brengen aan Cedar point, Sandusky, Ohio, Verenigde Staten.
Dit pretpark gelegen op een schiereiland gelegen in het noordoosten van de verenigde staten, Niet ver van de grens met Canada is een waar achtbanen paradijs.
Ik wil deze reis al jaren doen maar het komt er maar niet van, En aangezien ik geen relatie heb en ook niemand in mijn eigen vriendenkring ken die interesse heeft in zo’n soort reis, Probeer ik het maar eens hier.
Ik heb nog niets geregeld voor de reis want wil eerst kijken hoe en wat, En met wie.
Graag bezoek ik het park in Juni, Dat is mijn streven, Maar ik sta open voor andere voorstellen.
Dit word tevens ook mijn eerste bezoek aan de Verenigde Staten.
natuurlijk ben ik hier omdat ik niet alleen wil gaan.
Ik zoek iemand in de leeftijdscategorie van: ongeveer 20/35 jaar.
Man of vrouw: geen voorkeur.
Iemand die wel zo goed als overal in durft, Anders heeft het niet veel zin om naar cedar point te gaan.
Dus ben jij die persoon? Reageer dan hieronder, En wie weet razen wij komende zomer Steel Vengeance, Millennium Force en nog vele andere achtbanen samen af!
(Mocht er veel interesse zijn, Kunnen we ook met meerdere mensen als groep gaan.)