Hallo ik ben Catoke 20 jaar
Op dit moment in Hong Kong.
Ik ben op zoek naar iemand die rond maart in India is, iemand die het leuk lijkt om met iemand te reizen, iemand die van low-budget natuur en cultuur houd.
Na een maand door china de te hebben gereisd, nu Hong Kong, vertrek ik vanavond naar Vietnam, vanuit hierdoor naar Cambodja, Laos, Thailand en eindbestemming India. 28 Maart vertrek ik vanuit India back naar nederland/huis.
Het lijkt me leuk om mijn laatste maand met iemand door India te reizen, China was a en toe erg overweldigend en hoor van veel mensen dat india erger is.
Voel je er iets voor om mee te klungelen en bungelen. m/v tot 30 jaar
lijkt me leuk iets te horen!
[EMAIL=“catokek@hotmail.com”]catokek@hotmail.com
groetjes
Hoi Catoke,
Ik ben net in November in India Rajasthan wezen backpacken in mn eentje en dat gaat ook prima! Mocht je geen reisgenootje vinden, je komt daar veeeel backpackers tegen waar je 1, 2, 3 of wie weet meer daagjes op sleeptouw kan.
Ook het reizen in je uppie is juist leuk daar omdat de lokale bevolking erg open is en altijd in voor een praatje. Ik kan je de bussen (mits overdag en niet langer dan 10uur) aanraden; zie je veel van de mensen en dorpjes. En LonelyPlanet geeft prima tips over GuestHouses met rooftoprestaurant en backpackers.
Veel reisplezier! ![]()
Greetzzz, Arjan.