Casa Ana in Lima

Centraal gelegen, gunstig geprijsd, haalt op van luchthaven. Kijk eens naar http://people.zeelandnet.nl/vaneijs/

Vind t een aanrader, is een heerlijk familair plekje en strategisch gelegen (en toch rustig itt de meeste andere hostals in Lima). Ben er diverse malen geweest en wil nergens anders als ik in Lima ben.

Ik sluit me aan bij de post van Landcruiser; goed begin van je reis.

Ik vlieg 15 juni naar Lima en heb na het lezen van jullie berichten voor 3 nachten geboekt bij Casa Ana.
Ik hoop dat het mij net zo goed gaat bevallen als jullie.
Hebben jullie nog tips met betrekking tot bezienswaardigheden of goeie eetgelegenheden. En misschien een gezellige kroeg waar ik nog wat wedtrijdjes van het WK kan kijken?

Nee, heb ik niet echt, maar dat is nu juist waarom Casa Ana (en dan met name de gastheer) een aanrader is: de weg wordt - al dan niet letterlijk - gewezen!

Het historische centrum van Lima ligt op loopafstand. Maar de mensen van Casa Ana zijn superaardig en hulpbereid en zullen je ter plekke beter kunnen informeren dan wij.
Buen viaje!

Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar www.safeinlima.com
De woning van deze expat die al tien jaar in Lima woont en werkt voor verschillende tour operators is ingericht als hostal en heeft 5 kamers ter beschikking.
Het huis is gelegen in een straat die leidt naar de malecón van Barranco en is afgesloten voor mensen die niet in de straat horen te zijn. Het ontbijt in de eetplaats van het koppel is meer dan lekker en voor mensen die graag iets gaan drinken 's avonds is het ook ideaal gelegen. Op amper een steenworp van het uitgaansleven van Barranco.