Hey,
Kent iemand dit hotel? Of andere hotels die zeer goed aan te raden zijn?
We zijn op zoek naar een last minute voor tweede week van juli en deze stond erbij…
Thx
Lynn
België
Hey,
Kent iemand dit hotel? Of andere hotels die zeer goed aan te raden zijn?
We zijn op zoek naar een last minute voor tweede week van juli en deze stond erbij…
Thx
Lynn
België
Beste Lynn,
Ik ben net terug van een weekje Caribbean World Garden Hammamet en ik weet niet of je nog steeds van plan bent om er naar toe te gaan…
Mijn ervaring met het hotel is dat het vrij “basic” is; de plaatjes zien er een stuk mooier uit dan dat het werkelijk is. Het personeel is heel erg aardig, het eten bij de buffetten is eigenlijk steeds hetzelfde en na 11 uur 's avonds moet je voor je drankjes gaan betalen. Het is niet veel geld dat er voor gevraagd wordt, maar houd dat even in je achterhoofd.
Het grote minpunt van deze hotelketen is dat zowel in Garden als Beach 90% van de gasten Italianen zijn en die zijn heel luid en duidelijk aanwezig. Het buffet lijkt ook meer een Italiaanse invloed te hebben dan een Tunesische. Verder is het een uitstekende plek als je met een gezin met kinderen daar wilt verblijven, maar ik kwam daar eigenlijk niet voor en heb me dus een beetje in het all in concept vergist. ![]()
Groetjes,
Angela