Double-A biedt sinds 1999 sportieve- en recreatieve programma’s aan op campings in voornamelijk Zuid-Frankrijk.
Voor de komende zomer zijn we weer op zoek naar nederlandse en belgische jongeren die in Frankrijk aan de slag willen. Double-A biedt verschillende vacatures; animator, receptionist, horecamedewerker en badmeester. Kijk voor meer informatie op www.doublea.nl.
Natuurlijk kun je ook altijd een e-mail sturen of bellen.
Let op! Per 2 januari is Double-A verhuisd naar Delft en bereikbaar via:
[EMAIL=“info@doublea.nl”]info@doublea.nl
t: 015 219 5466
graag zou ik mezelf even aan u voorstellen. ik ben christian rosbeek, een leuke nederlandse jongen van 21 jaar jong, zeer spontaan, betrouwbaar en flexibel. ik ben zeer geintereseerd in de vacature voor badmeester in zuid frankrijk. ik beschik over alle benodige diploma’s om badmeester te worden of om zelfs zwemles te geven. de diploma’s die ik in mijn bezit heb zijn: de gewone a, en b.
en van reddend zwemmen heb ik brevet 1 t/m 6, een e.h.b.o diploma, brons, zilver en goud en grote a en b. dit zijn alle zwemdilpoma’s die voor reddend zwemmen te behalen zijn. veder heb ik al werk ervaring als strand wacht opgedaan. de reden dat ik werk zoek in het buitenland is omdat ik mijn geluk hier in nederland niet kan vinden, en het elders hoop te vinden.
hier zijn mijn gegevens:
naam : christian rosbeek
adres : emmerwolderweg 16
postcode : 9791 ja
email adres : [EMAIL=“christian.rosbeek@gmail.com”]christian.rosbeek@gmail.com
tel.nummer : 06-21263283
050-3022879