Als courier kies je voor een veelzijdige baan. Vanaf het moment dat je begint wisselen de werkzaamheden elkaar snel af en voordat je het weet is het seizoen al half voorbij.
Lees verder: DPG Media Privacy Gate
Als courier kies je voor een veelzijdige baan. Vanaf het moment dat je begint wisselen de werkzaamheden elkaar snel af en voordat je het weet is het seizoen al half voorbij.
Lees verder: DPG Media Privacy Gate
“ben jij het aanspreekpunt voor de Nederlandse, Belgische, Duitse, Oostenrijkse, Zwitserse, Engelse, Deense en Poolse gasten, maar sta je ook dagelijks in contact met de camping receptie/directie.”
Mijn eerste ingeving is dat het een baan is waarin je altijd tussen twee vuren staat en het beloofde door het reisbureau niet kan waarmaken. Of kijk ik teveel horror programma’s op TV??
Hoi, Ja, een hectisch baantje zal het zeker zijn, als ik het zo inschat… Maar als je een duizendpoot bent kan het vast ook harstikke leuk zijn :-). Ik kwam de advertentie toevallig tegen en omdat er veel mensen zijn die er graag in de zomer een paar maanden tussen uit willen heb ik hem op het forum geplaatst. Echter voor meer info moet je bij de uitzendorganisatie zijn :-)…
Hallo !!
Zijn jullie voor de zomer van 2012 ook op zoek naar couriers ??
Groeten,
Kim en Mitza
Hoi Kim en Mitza,
Ik weet dit niet, ik kwam de vacature bij toeval tegen maar zie nu ook dat hij is verwijderd van de Nationale Vacature bank. Dus waarschijnlijk heeft de betreffende organisatie genoeg medewerkers gevonden :-).
Als ik interessante vacatures op dit gebied tegen kom dan plaats ik zie hier op t forum, dus je kan het een beetje in de gaten houden ![]()
Succes!
Ciao, Jiska
Wij zoeken rechtstreeks 2 medewerkers voor seizoen 2012 op ons kleinschalige vakantiecomplex in Piemonte. Er komen voornamelijk Nederlandse en Belgische gasten met kinderen. Er zijn ‘slechts’ 5 accommodaties, dus het is zo’n 4 uur per dag wel even doorwerken en bijspringen waar nodig, maar daarnaast is er ook veel tijd om er zelf op uit te trekken, de omgeving te ontdekken en te genieten van het land, de mensen en het fantastische eten.
Werkzaamheden variëren van receptie tot gastenopvang en van pizza-avond bijspringen tot schoonmaken. Wij vragen flexibiliteit en bieden een prachtige zomerervaring. Wij vragen een minimale beschikbaarheid van 8 weken en geven de voorkeur aan een ste, maar ook als je als 2 vriendinnen of 2 vrienden hier enorm veel zin in hebt, zien we je berichtje met motivatie graag verschijnen.
A presto!
Goedenavond IrmaL,
Wij zijn zeer geïnteresserd in uw aanbod, graag zouden wij via de e-mail verder praten.
kimkuijper@gmail.com
MVG,
Kim en Pitan