:rolleyes: Wij zijn van plan om volgend jaar zomer naar Camping
Vallicella te Scarlino (Zuid-Toscane) te gaan. Wie is hier al eens eerder
geweest, en wat is jullie ervaring daar. By the way, wij hebben 2 kinderen (3 en 1 jaar oud). Alvast bedankt!
Hoi Jasmijn,
Voor je gevonden
www.campingreview.nl
Verder kun je zelf ook nog zoeken via Google je typt de woorden Vallicella Scarlino in het zoekveld en klikt zoeken in het Nederlands aan en dan zoeken. Je krijgt dan nog meer verwijzingen.
Ik hoop dat je er iets aan hebt.
Martino.
Hoi Martino,
Bedankt voor je tip!
Er stond toevallig een bericht over de camping op, helaas niet zo
positief.
Groeten Jasmijn.
Hoi Jasmijn,
Wij waren afgelopen jaar op deze camping. Heel leuk, maar alleen maar Nederlanders op de camping.
Het Nl’se meisje bij de receptie was vreselijk onaardig, maar de camping was prima.
Groeten Karin
Ook wij waren er vorig jaar, met kinderen van 8 en 2. Prima camping (inderdaad op het meisje van de receptie na). Goed sanitair, prima zwembad, er zou er deze winter een nieuw zwembad bijkomen. Leuk restaurant en prima stranden in de omgeving.
Een aanrader, wij gaan waarschijnlijk terug
Wij zijn er dit jaar geweest en de eerste dag meteen weer vertrokken.
Door de hoogte verschillen en de slechte afscherming was de camping niet geschikt voor kleine kinderen (onze 2 en 3).
De afhandeling van ons vertrek (en de geboden alternatieven) van de camping waren erg onprofessioneel!
Ikzelf woon al jaren op het eiland Elba, voor de toscaanse kust…schitterend eiland met mooie campings, ik kan bemiddelen als je dat wil…ik ken ook veel mensen die mooie woningen verhuren tegen een goede prijs…stuur me een mail [EMAIL=“demaservice@hotmail.it”]demaservice@hotmail.it
groetjes
Monique van Delft