Wie kan mij de positieve en negatieve dingen vertellen van deze camping. Wij willen daar mogelijk in 2004 naar toe gaan. Wij willen een plaats bespreken bestemd voor 2 families met eigen sanitair.
Hoe is het vertier en amusement 's-avonds, de discotheek, het zwembad, de supermarkt, het sanitair. Alle ervaringen van deze camping zijn welkom.
Wij twijfelen op dit moment tussen deze camping en camping El delfin.
Onze kinderen zijn in de leeftijd van 6 t/m 15 jaar.
Ja wat kan ik je zeggen, we zijn afgelopen jaar naar L’amfora geweest en we hebben daar echt vakantie gehad buiten wat problemen met de auto. Alle lof voor de spanjaarden en de anwb. de camping is van eenvoudige maar goede klasse. Toiletten zijn schoon en de zwembaden zijn redelijk maar niet al te groot. wat wel lekker is is dat de kids naar het zwembad kunnen gaan en de ouders naar het strand, want deze ligt achter het sportveld op rol afstand van je tent. verder heb je wel je auto nodig om de omgeving te verkennen. de animatie is niet echt profesioneel zeker niet wat de kinderen betreft maar er is wel elke avond een show bij het restaurant. maar ondanks dat (we zijn zeer luxe en mega campings gewend) hebben we ons hier prima vermaakt.
Oja Ik ben nog wat vergeten te vertellen. Als je daar een plaats reserveert probeer dan wat dichter bij het strand te gaan staan want de plekken vooraan bij het zwembad hebben als afscheiding aan weerskanten heggen van 2 a 3 meter hoog en dat wordt zo’n pijpelaartje als plaats en dan is het ook gauw donker.