Camping in de Franse Alpen zoekt voor het (hoog)seizoen 2013 kok keukenmedewerkers!!!

RCN Belledonne is een geweldig gezellige gezinscamping van 5ha midden tussen de Franse Alpen.
Overal om je heen zie je de prachtigste bergen. De camping ligt niet ver van Alpe D’huez en Les Deux Alpes. Een zeer bekend gebied, zowel voor fiets en wandelliefhebbers, als skifanaten.

De camping heeft 180 kampeerplaatsen en 24 mobilhomes. De meeste gasten zijn Nederlands.
Er is naast een gezellig restaurant, ook een snackbar, een winkeltje, een mooi zwembad, animatieruimte, filmzaal, sportveld met tennisveld en een fitnessparcours.

Het allerleukste van RCN Belledonne is dat je in een gemengd team werkt van Fransen en Nederlanders. Wij zijn zelf nog jong, fris en ondernemend en werken net zo hard mee met het hele team.

Omschrijving en eisen van de functie:

Camping in de Franse Alpen zoekt voor het (hoog)seizoen keukenmedewerkers. Ben jij thuis in de keukenorganisatie, zelfstandig, spreek je een beetje Engels/Frans, houd je overzicht en heb je oog voor presentatie, hygiëne en collegialiteit? Dan komen we graag met je in contact! Wij zoeken een zelfstandige kok voor ons campingrestaurant van ong. half april tot en met eind september, en een (spoel)keukenmedewerker voor de maanden juni, juli en augustus.

Dienstverband:

Summerjob

Taalvereiste:

Dutch

Overige taalkennis (pré):

English, French,

Land waar vacature/functie uitgevoerd zal worden:

France

Sollicitatieprocedure & arbeidsvoorwaarden:

Reiskosten, onderdak, maaltijden en een leuk team zijn onderdeel van je arbeidsvoorwaarden!

We kijken uit naar je reactie!!

RCN Belledonne
tav Jasper & Nathalie Cloosterman
Rochetailée
38520 Bourg d’Oisans
France
[EMAIL=“Belledonne@rcn.fr”]Belledonne@rcn.fr

Hoi!
Ik ben Mireille, 18 jaar en ik zoek een leuke plek om te werken in de zomer. Ik heb 3 jaar lang in een slagerij gewerkt dus weet genoeg af van hygiene. Ook heb ik in september/oktober vorig jaar op een nederlandse camping in Frankrijk gewerkt, en daarbij vooral in de keuken gestaan en een aardig woordje frans geleerd. Dus het lijkt me leuk om op jullie camping te werken! Nu vroeg ik me af of het ook mogelijk is om korter dan 3 maanden jullie team te versterken? Ik ben nu voor 3 maanden door Azie aan het reizen en wil eigenlijk een baantje vinden van maximaal 1.5/2 maanden.
Jullie kunnen me het beste bereiken via mireillevoorendt@hotmail.com

Groetjes,

Mireille