Camping Ca Savio

Hoi allemaal, ik ben lisanne ik ben 14 maar als ik naar camping ca savio ga ben ik al bijna 15. Ik ga van 5 tot 18 augustus 2004 naar camping ca savio. Zijn er nog meer mensen van rond mijn leeftijd die ook rond die tijd naar camping ca savio gaan laat dan een berichtje achter.
Ook mijn broertje(rob) van 12 gaat mee dus als je rond de 12 bent laat dan ook een berichtje achter. Tot ziens!!! :smiley:

B) Lisanne B)

ik ga oowk naar de camping ca savio, maar k ga van 17 juli tot 5 augustus… dus denk niet dat we jouw gaan zien,

ik ga samen met een vriend dr heen… maar misschien zijn dr wel andere mensen die in die periode gaan, moete ze maar ff hier berichtje achter laten :smiley:

jeroen

Ik ga van 24 juli tot 7 augustus naar Ca’savio =) Nu al zin in. Is het een beetje een mooie camping? :unsure:

weet niet nog nooit geweest daar… ziet dr op inet wel veel belovend uit mja… je ziet vanzelf :stuck_out_tongue:

[FONT=Geneva][SIZE=7][COLOR=red]***heej ik ga ook naar de camping
ik ga 29julie tot 15augustus mischien zieik jullie daar wel ik ben een meisje van 12 jaar en ik heet milou ik ga met me 2broers van 13 en 17 en met me moeder en een vriend van me broer ik hoop jullie daar te sien :smiley:
maar kga weer doegdoeg mischien tot op de camping

ik ga ook naar camping ca savio. Ik ben Rianne en ik ben 16 jaar.
Ik heb ook een zusje van 14. Ik ga van 28 juli t/m 11 augustus.
misschien zie ik nog wel 1 van jullie!
groetjes rianne