hey,
ik ben erwin ik ga komende zomer naar ca savio met een vriendm, mijn vader moet daar camping beheerder zijn nou zou ik graag willen weten of er veel mense van mijn leeftijd komen (15/16)
en of er veel te beleven valt.
ciao
hey erwin,
ik ben zel al 7 keer in ca savio geweest op camping
union lido…erg mooi en groot.
ik weet niet naar welke cmaping jij gaat…maar opzich
is het behoorlijk rustig in die plaats en de omliggende plaatsen. natuurlijk zijn er wel verdwaalde discotheken
ect. maar voor meer uitgaan en stad moet je toch echt naar lido di jesolo.met de bus of auto is dat niet zover.
anders kun je altijd nog met de taxiboot naar venetia
ik hoor het wel als je meer wilt weten
Ciao Ray
Ey luitjes kga aankomende zomer ook naar ca savio van 4 augustus tm 18 aug.wie gaan er dan nog meer rond deze tijd?
is het daar leuk?
ik ben 16.
Kzie jullie daar denkk wel
mzzl jeroen 8)
hey, ja mn pa moet daar als campingbeheerder werken. dus ik ben er waarschijnlijk iets van 4 of 5 weken… ik ben er nog nooit geweest en ik ben wel benieuwd ;D. misschien zie ik je daar wel
(btw zijn er veel Nederlanders?)
masols erwin
hoihoi heel weinig NL-ers wel heeeel veel duitsers >:(
oow, ach jah… hehe
ik ga naar camping ca savio, en op andere forums zie ik dat er best veel NLers komen nou jah ik hoop t egt… want zonder NLers is t natuurlijk geen zak aan he
masols erwin
in dat geval zou ik voor rimini kiezen…
ca savio is een dorpje waar niet veel te beleven is.
en geloof mij er zijn weinig tot geen nederlanders
na 7 keer moet ik het toch wel weten.
Ey raymond vind je het op de camping wel leuk ookal zijn er weinig nl ers?
Waarom ben je er al 7 keer gewees?
mzzl joene
HeY Iedereen!
Ik ga deze zomer ook naar de camping Ca Savio, met mn broertje ouders en een vriendin! ;D Wij zijn 17 en jaar. Wanneer gaan jullie? Wij Gaan vanaf 20 juli 2 weken, en jullie? Let me know…!
XxX
ik heb vorig jaar de hele zomer gewerkt op sant’ angelo village. is vlakbij casavio.
bij ons ging er 3x in de week een bus naar discotheken in de buurt. je kunt ook heel gemakkelijk zelf met de bus naar jesolo rijden en met taxi terug ofzo.
in casavio zelf zit niet zulke leuke discotheken, daarvoor moet je echt in jesolo zijn!!!
op zich zijn er best wel veeel nlers in dit gebied!!!
je zult het heel erg leuk gaan vinden!!!
- Ik heb er al weer zin in om daar op vakantie te gaan.
Wie weet of er ook voetbaltoernooien of iets wordt gehouden?
mzzl joene
Hallo allemaal.
Ik ga ook naar Ca Savio, wie gaan er ook van 7 juli t/m 21 juli naar deze camping?
Veel liefs, Nienke
hallo, wij 18 en 16 jaar gaan met onze ouders naar camping ca savio.Wij hoepen er leuke jonge mensen van onze leeftijd te ontmoeten. We gaan van 22-7 t/m2-8.Groetjes a+r
Hoi,
ik heb vier maanden op camping ca savio gewerkt voor de organisatie Eurocamp. Het was voor mij de tijd van mijn leven. Ik heb me daar erg goed vermaakt. Er zijn niet gekke veel nedelanders, maar als je een beetje engels kunt kom je een heel eind. Ik denk dat je je daar heel goed gaat vermaken.
Groeten Jacco
,
Hallo, ik ben 16 en ga vanaf 9 juli naar de camping.zijn ee meer mensen van mijn leeftijd ?en mensen die een beetje van uitgaan houdden?