Mijn vrouw, zoontje van ( dan) 1,5 en ik willen komend najaar 5,6 weken met een camper door noord west amerika gaan reizen. We willen Washington en Oregon aandoen met een gehuurde camper en nu vroeg ik me af of er mensen zijn die tips hebben over:
een goede camper/camping app voor android ( kan niks vinden maar zoek iets zoals campermate nieuwzealand)
tips over wild/vrij kamperen in de USA
goede camper verhuurders in die regio
tips over nationale parken en hikes in die hoek van de USA.
Ik ben me nu een beetje aan het orienteren en hoor graag mooie en goede tips als jullie die hebben!!
Dat is een mooi plan. Wij reizen nu 7 maanden door Canada en USA en zijn op dit moment in Mexico.
Lees op onze site welke apps wij gebruiken en hoe en waar wij overnachten:
Dank voor je reactie en je links. Ik ben nog nooit in de USA geweest maar verheug me enorm! Ik ben, nu de vakantie aanvraag van mijn vrouw ook is goedgekeurd, druk bezig met me orienteren en heb inmiddels wel al 2 apps gevonden over (gratis) kampeerplekken. Nu alvast verder met de voorpret van het orienteren
Grt Joris
Updated - - -
He Lia,
Dank jewel voor de link en de tips. WAUWIE, 7 mnd al weg, wat een heerlijkheid. Geniet van mexico en vergeet zihuatanejo niet aan te doen!!
Wij zijn geen camper gangers, maar heb wel een heleboel info over reizen naar Amerika en Canada op onze website staan. Alsmede 13 reisverslagen van onze routes door de VS.
Dit jaar zijn alle nationale parken in Canada gratis toegankelijk. Dus wellicht kun je een stukje Canada meepakken.